Byvandring i Trondheim (bloggtreff)

Categories Bilder


Da har vi bloggerne vandret litt rundt i bartebyen. Ikke alle bloggerne som ble med, men de fleste. Det var surt, litt regn og mye vind enkelte plasser vi besøkte. Mye interessant å se for meg som aldri har vært her. Og det ble jo selvfølgelig litt bilder. Kanskje litt fler en bare litt også.

Jeg tenkte dere skulle få se igjennom de. Uten at jeg trenger å skrive så mye. Beina verker, og nå var det godt å slenge seg på senga på hotellrommet.

Så da får dere heller se byvandring gjennom telefonlinsen. Også av bloggerne som var på vandring. Vi ser virkelig ut som en gjeng turister på tur.
Så da er det bare å kose seg

13 kommentarer

13 thoughts on “Byvandring i Trondheim (bloggtreff)

  1. Artig å se igjen byen der jeg også bare har vært turist. Så du verdens eneste sykkelheis?

  2. Så hyggelig at du legger ut bilder fra bloggtreffet👍 Jeg kunne dessverre ikke delta, så ekstra stas å få være med på byvandringa via dine bilder. Kos dere videre i Trondheim🙋🏼‍♀️

  3. Ser dere har fått med dere Den Gamle Bybroa og Bakklandet 👍😀. Var dere inne i Nidarosdomen? Den er majestetisk! Kristiansten festning er et supert utsiktspunkt!

  4. Så mange flotte bilder fra fine Trondheim! Har vandra mye der da prinsessa mi studerte/bodde der i 5 år! Dere koser dere – lett å se! 😊😊

  5. Så masse flotte bilder fra byvandringen vår! Dette ble en super dag med både masse flotte opplevelser og herlig humor med mye latter! 👌 Veldig kjekt å treffes live 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *