Endelig, der kom den!

Categories Blogg


Vi er et godt team, dere og meg❤️Og takket være dere, så har jeg fått plasseringen jeg manglet.
De siste par månedene har jeg holdt meg oppe på topp 10 på blogglisten. Husker hvor stort det var for et par måneder siden. Og endelig ha etablert meg oppi toppen.

Men uansett klarte jeg liksom ikke den siste plassen jeg manglet, nemlig 1.plassen

Jeg var meget fornøyd med gårsdagens 2.plass. Ikke for at det var plasseringen som betydde mest, men lesertallet. Det var det største lesertallet jeg har hatt på ett døgn

Fram til i dag da😁Jeg har jobbet for det de siste ukene. Mye blod, svette og tårer. Ikke så mye blod og tårer kanskje, men svette har det vært🤣Er jo en varm sommer.

Og måtte det tre dager med korona til for at jeg skulle nå toppen? Pussig det der, ligger sjuk og er ør i hue. Da klarer jeg å lage innlegg til dere som får meg opp på 1.plassen

Nå kan jeg senke skuldrene litt, nå vet jeg at det ikke er umulig. Jeg har dere! Verdens beste følgere.
Det er takket være dere at jeg nå endelig nådde opp. Dette er virkelig en nydelig dag.

Tusen takk for at dere leser det jeg legger ut

Jeg har ikke så mye mer å si akkurat nå. Jeg må komme meg i åkeren å vanne før det blir for varmt. Jeg glemte det i går kveld. Litt febertåke. Ha en fantastisk dag folkens☺️

9 kommentarer

9 thoughts on “Endelig, der kom den!

    1. Tusen takk☺️Korona begynner å slippe litt tak i kroppen nå, så kanskje helga kan nytes🤣

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *