Hvil i fred Mille💔29.03.10-22.03.23💔

Categories Blogg


Mille
29.03.10-22.03.23

Det å si adjø til dine kjæledyr er aldri enkelt. Uansett hvor lenge de har bodd sammen med deg. Et kjæledyr er jo et familiemedlem på lik linje med oss andre. De er jo våre små barn.

Å se sine små barn ikke ha det bra, gjør vondt langt inn i hjerterota💔Dyrenes velvære må komme i første rekke. Uansett hvor vondt det gjør. Det er vår jobb som hundeeiere. Det er et ansvar man får når man tar inn et kjæledyr.

De siste dagene har vi sett hvor vondt Mille hadde det. Hun fikk problemer med å gå. En vond forlabb, og to bakbein som sviktet mer og mer.

Etter å ha kviknet veldig opp på tirsdagen, var nedgangen desto større på onsdag. Hun ble fort dårligere utover morgenen. Og vi hørte hvor vondt hun hadde det. Hun hadde fått time hos dyrlegen på ettermiddagen, men vi kunne ikke vente så lenge. Så i hu og hast tok kokkefruen Mille med seg til dyrlegen tidligere på dagen.
Jeg fikk sagt adjø til henne i bilen før de dro. Selv om tankene var inne på at muligheten var at det var adjø for alltid. Ville jeg ikke helt innse det der og da💔
Men det ble altså adjø for alltid. Som vi fryktet var også beskjeden fra dyrlegen, at det beste var kanskje å la henne få slippe😭

Mille hadde jo en pappa til. Og de var svært så knyttet. Det er far til jentene. Mille fikk sovnet inn i fanget hos far og kokkefruen. Hun ble overøst med kjærlighet i sin siste stund. Slik hun har blitt i årevis. For mangel på kjærlighet har det aldri vært❤️

Du kan lese litt mer om Mille HER

Så nå sitter vi tilbake her med kun minner og bilder av en fantastisk hund. En hund full av liv og glede. Vi ble svært så knyttet Mille og jeg. Og hadde mange koselige kosestunder. Selv i går klarte hun å kose litt, selv om smertene kanskje var uutholdelig.
Jeg hadde lagt puter på hele soveromsgulvet, slik at hun fikk ligge godt. Var nok vondt å ligge uansett da. Så når jeg våknet i går, hadde vi en liten kosestund. Jeg måtte fortelle henne at det skulle nok gå bra. Noe de neste timene ikke gjorde.

Det har vært noen tøffe dager. Og nå må jeg ta så godt vare på kokkefruen som jeg kan. Dette knuste henne virkelig💔I natt trur jeg hun har fått sovet litt. Noe som har vært mangelvare siste uken. Dette vil ta tid å komme over for oss alle.

Cian skjønner nok ikke helt det her. Men han skjønte Mille var syk, for han passet på henne de siste par dagene.

Det blir et tomrom etter henne. Var mye lyd og glede i den lille kroppen. Nå får vi ta en dag av gangen. Og minnene av Mille vil alltid være med oss

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Hvil i fred jenta vår💔💔💔

11 kommentarer

11 thoughts on “Hvil i fred Mille💔29.03.10-22.03.23💔

  1. Så trist, så trist. Skjønner godt at hun etterlater seg et tomrom. Heldigvis har dere mange gode minner sammen med Mille 🙂

  2. Så trist og lese. Kondolerer. Har vært der jeg også, og det er noe av det verste jeg har opplevd. Jeg gikk rett ned i kjelleren og var der en stund. Sender mange gode tanker deres vei. Gi kokkefruen en klem fra meg. ❤️

  3. Kjempetrist.. kondolerer og tenker masse på dere. Å miste et dyr er helt forferdelig og setter dype spor. Stor klem <3

  4. Alltid trist når pelsbarna blir borte. Ta godt vare på minnene,nå og i fremtiden. Hun vil for alltid være i hjerte,og dukke opp i tankene og gi dere smil om munnen med uhjevne mellomrom resten av livet. Sov godt Mille❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *