Juletrepizza med pynt

Categories FirstPrice produkter, Pizza

Nå som det snart er jul, kan man jo ha det litt gøy med maten. Her har jeg lagd en juletrepizza. Jeg har brukt ferdig pizzabunn og saus her. Det er mest ideen jeg vil dele med dere. Vi har en hektisk hverdag for tiden. Så jeg må spare litt tid der jeg kan.

Du trenger:

Pizzabunn (ferdig eller lag selv)

Pizzasaus (ferdig eller lag selv

Revet valgfri ost

Kjøttdeig

Paprika

Små tomater

Vårløk

Løk

Grønn matfarge (valgfritt)

Pizzakrydder

Slik gjør du:

Legg pizzadeigen på et stekebrett. Kutt til en juletreform på deigen. Den ekstra deigen kan du bruke til litt pynt.

Ha på pizzasaus og løk

Farg litt revet ost grønn, og legg på pizzabunnen

Form små boller av kjøttdeigen og legg på osten.

Kutt strimler av paprika. Legg på pizzaDel noen små tomater og legg på

Strimle opp litt vårløk og pynt med.

Ha på pizzakrydder

Stek på 220 grader i 15-20 minutter.

Da er det bare å hive innpå en eller tre stykker.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *