Saftige kyllingklubber med rotmoskaker

Categories FirstPrice produkter, Kylling, Middag, Oppskrifter

Kyllingklubber har lett for å bli overstekt og tørre om man ikke steker de riktig. Lav varme og litt tid gjør susen. Disse er stekt i 2 timer på 125 grader, slik blir de perfekt.

Som tilbehør her har jeg rotmoskaker. Hvordan jeg lager de finner du i linken her: https://tomsmatprat.blogg.no/rotmoskaker-av-lapskausblanding.html

Først legger jeg kyllingklubbene i en ildfastform. Så har jeg over litt marinade. (du kan marinere de noen timer i en pose om du ønsker, jeg bruker marinaden nå som smakstilsetter)

Jeg krydrer godt med paprikapulver, salt og pepper. Så har jeg over kryddersmør.

Kyllingklubbene steker jeg så på 125 grader i 2 timer.

Server med det tilbehøret du ønsker. Jeg har rotmoskaker, enkel salat og sweet chilisaus til

Vel bekomme

1 kommentar

1 thought on “Saftige kyllingklubber med rotmoskaker

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *