Denne oppskriften på broccoli med parmesan er kjempegodt tilbehør til biff, koteletter, grillmat etc.

Ingredienser

1 stk broccoli
olje til steking, evt smør
1 fedd hvitløk
Ca. 0.5-1 dl parmesan etter ønske
salt
pepper

Litt frisk persille

Slik gjør du

Del broccoli i små og jevne buketter. Bruk en stor stekepanne og stek broccoli mør i litt olje eller smør over middels høy varme.

Tilsett litt hakket hvitløk mot slutten hvis ønskelig. Den skal ikke stekes.

Krydre med salt og pepper og riv over parmesan før servering. Gjerne litt persille også.

2 kommentarer

2 thoughts on “Stekt broccoli med parmesan

  1. Hei . Liker dine oppskrifter, men kan du lage ett utskriftvennlig format? ser andre matbloggere har det.

  2. her fant jeg jeg en bra tilbehør til tiuren jeg skal steke i dag Tom,og så steker jeg litt små potet til håper jeg får det til du er for meg en ener i og lage god mat og tilbehør😀👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *