18 bilder fra dagens kveldstur🐕

Categories Blogg


Siden en medblogger reagerte sÄ kraftig pÄ at jeg hadde lagt ut 17 bilder i gÄr, fra kveldsturen med bikkja. SÄ har jeg i dag gÄtt for 18 bilder. Og litt kortere tur. Og uten kokkefruen. SÄ mest Cian da. Og litt natur.

Turen gikk pÄ gÄrden, sÄ ingen trafikk. Og det er grusveier. GÄr etter kornÄkrer. SÄ kan fort bli litt kornete bilder. I starten av turen passerte vi kokkefruen. Hun er ute Ä luker.

Cian mÄtte sjekke om hun hadde luket i poteten ogsÄ, men ikke kommet dit enda.

Uansett er det mye spennende Ä lukte pÄ for Cian. Og da er han fornÞyd. I langband koser han seg. Da fÄr han springe litt

En liten avstikker inn i skogen, sÄ fÄr han flÄttet seg litt ogsÄ.

De fjerner Kokkefruen etterpĂ„đŸ˜‚Hold de krypa borte fra meg!

Ferden gikk bÄde langs Äkerkantene, og litt inni.

Mye fin natur syns Cian, men null forstÄelse for at far vil ta bilder

Og da vi kom tilbake etter endt tur, der satt jaggu kokkefruen ennÄ

Takk for turen

P.S:

Jeg er visst dĂ„rlig til Ă„ telle. SĂ„ ble 28 bilder. Vanskelig Ă„ velge mellom masse fine bilderđŸ€«

Her er noen blomsterbilder fra turen. Som dere ser, er det ene litt kornete

7 kommentarer

7 thoughts on “18 bilder fra dagens kveldstur🐕

  1. Bruk Exspot pÄ hunden din, du. Da slipper du flott problemet. FÄs pÄ resept hos dyrlegen. Jeg har brukt pÄ mine hunder i alle Är. Fungerer superfint

    1. Han tĂ„ler ingen flĂ„ttmiddel. Han tĂ„ler ingenting han her. Atopisk hud og allergisk mot alt mulig😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *