Bloggen er 2 år i dag🥳

Categories Blogg


I dag er bloggen min på blogg.no hele 2 år🥳 Satser på at den unngår trassalderen da.
I 2 år har jeg nå vært blogger på denne plattformen. Og det har jo vært litt av en reise må jeg si.

Av de 24 månedene, har jeg ligget på toppen i 17. Og det er jo ganske kult da. Og det takket være dere som leser bloggen hver dag.

Jeg passerte også 40 000 følgere på Facebook i dag. Som også er ganske utrolig. Så takk for at dere følger meg der også🥰

Og på denne dagen for ett år siden hadde jeg 21 000 følgere. Minner på Facebook i dag😂

Jeg husker jeg fikk Mail fra blogg.no at jeg fikk bli blogger hos de. Jeg hadde vært på miniblogg i over ett år før det. Her er mailen👇🏼

Nå i skrivende stund, har jeg 1739 innlegg på bloggen. 1740 med dette da, men jeg skal slette mange gamle innlegg. De har ikke den standarden jeg vil ha på bloggen. Jeg har forandret mye på hvordan jeg skriver og tar bilder disse to årene. Jeg har bare ikke hatt tid til en gjennomgang enda. Har så mye annet å gjøre også, så da får det bare vente litt.

Hvor lenge jeg blir på denne plattformen er litt usikkert. Jeg har et ønske om en egen nettside. Slik andre større matprofiler har. Men det koster en god del penger, og jeg må ha egen designer til å lage siden. Så det blir litt sånn etter hvert. For nå, blir jeg her på blogg.no en stund til.

Gratulerer med 2 årsdagen til bloggen

🥳🥳🥳🥳🥳🥳

3 kommentarer

3 thoughts on “Bloggen er 2 år i dag🥳

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *