Blomsterbonanza

Categories Bilder

«Bonanza» betyr «fint vær», og i overført betydning «fremgang». Og det er ikke langt fra sannheten her på gården. Det er et fantastisk vær vi har hatt, og fortsatt skal ha framover. Og det er en stor fremgang når det kommer til blomster. Det spirer og gror virkelig nå. Ikke alt er kommet ennå, men mye.

Så da tok jeg med meg kamera på en liten rundtur på gården. For å se om jeg fikk noen fine bilder av blomster. Jeg er jo glad i å ta bilder, selv om jeg ikke er noe proff fotograf.

Her er resultatet

12 kommentarer

12 thoughts on “Blomsterbonanza

  1. Så mye fine blomster 🌸🌺 Er virkelig en nydelig tid vi er inne i nå og vi må bruke den godt slik du gjør når du tar bilder og deler 🤗 Takk

    1. Ja, er koselig. Og mye arbeid selvfølgelig. Kokkefruen som styrer med blomster🌸🌼🌹

  2. Kjempefine og nydelige bilder, og jeg kan liksom kjenne duften av blomstene gjennom bildene dine 😊

    Herlig med blomster og hage da 😊

    Tøff header på bloggen din 😊

    Ønsker deg og dine en superfin fredag, og ei kjempefin og god helg 😊

    Purr, purr og klem fra Toril og kattene

  3. Så mange ulike flotte blomster dere har rundt dere! Fikk skikkelig sommerfølelse av å se dette 🙂 Veldig fin header du har fått deg også! Unner deg å ligge på topp, vel fortjent!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *