Da han møtte henne❤️

Categories Blogg

En liten romantisk historie om hvordan Heidi og jeg møttes. Den har fått navnet «Da han møtte henne»

Jeg legger også inn litt bilder av henne underveis☺️

Vi skal 4 år tilbake i tid. Slutten av august 2019. Jeg hadde kommet meg ut av et forhold noen måneder før, som egentlig ikke var et forhold. Jeg bodde i en kjellerleilighet som jeg leide i Porsgrunn.

I løpet av sommeren hadde jeg opprettet profil på noen datingsider. Ikke det at jeg noen sinne har hatt så mye tro på de, men det kan være noen øl involvert i opprettelsen av de profilene. Ikke skrev jeg med noen heller, var mer sånn vindushandling😜

En kveld alene i denne leiligheten, satt jeg og bladde gjennom siden match.com

Jeg kom over Heidi sin profil. Og jeg, som er så sjenert, turte jo ikke bare skrive sånn uten videre.

Så jeg sendte bare et slikt ferdig bilde med “ha en god natt” og hun sendte et slikt bilde tilbake.

Dagen etterpå begynte vi å skrive litt. Det gikk jo på fornavn, for ingen utleverer seg med en gang på slike sider.

Vi skrev en god stund inne på match. Fram til 6 september. Da hadde jeg bursdag, og gaven fra henne var fullt navn og at vi la hverandre til på facebook. Da kunne vi også bruke messenger.

Jeg var midt i et bryllup disse dagene. Så skrev litt til henne innimellom slagene, og sendte bilder av maten jeg lagde til dette bryllupet. Hvilket bedre sjekketriks er det enn å vise fram maten jeg lager🤣

Får det til å rumle godt i en kvinnes mage det.

Vi fortsatte å skrive noen dager. Og vi bestemte oss for å møtes. Hun bodde i Lunde og jeg i Porsgrunn. Vi ble enig om å møtes på Herkules kjøpesenter i Skien. Dette var vel torsdagen etter jeg hadde det bryllupet. Så rundt 12 september.

Vi skulle treffes der klokken 09. Hun måtte kjøre barna på skolen først, og det tar 45 min til Skien fra Lunde.

Jeg var selvfølgelig alltid tidlig ute, som Postmann Pat. Jeg parkerte på taket på Herkules. Vi skulle møtes rett innenfor inngangen på taket der.

Jeg satt på en benk på innsiden av døren og ventet, svettet og var dritnervøs.

Taket fylte seg opp med biler, og plutselig parkerte en rød Ford rett ved siden av min bil.

Ut kom det en liten dame som jeg kjente igjen med en gang fra bilder. Jeg trudde jeg skulle dø! Jeg er utrolig sjenert egentlig, derfor ser dere heller ikke mange videoer av meg selv på matsiden. Noe jeg må jobbe med.

Jeg reiste meg opp når hun kom inn døra og oppdaget at jeg var 2 meter høyere enn henne🤣Nei da, ikke så ille. Men høy er hun ikke😜

Det ble sikkert en nervøs hilsen kan jeg tenke meg, trur det svartnet litt for meg🤣

Vi gikk litt rundt på kjøpesenteret og småpratet. Tok oss en kaffe og gikk ut for å sette oss i solen.

Praten gikk i ett regner jeg med. Glad i å prate begge to, ihvertfall når vi er nervøse. Blir mye tull og vas, pluss mye dårlig humor. Det som var så bra var at hun hadde akkurat den samme tørre humoren som meg.

Vi vandret rundt utenfor Herkules langs vannet. Satte oss på en brygge og nøt godværet. Var en del inne på kjøpesenteret også.
Vårt første måltid sammen var faktisk på McDonalds på Herkules. Den spiste vi ikke opp for den var grusom🤣De kan ikke lage mat i det hele tatt!

Da det gikk mot kvelden gikk vi på taket til bilene våre. Vi satt og pratet i min bil. Skulle vel egentlig hjem, men tiden gikk fort. Plutselig begynte det å bli mørkt. Kjøpesenteret stengte og vi var plutselig de to siste bilene igjen på parkeringen. Klokken var over 23 da vi tok farvel for kvelden. Vi hadde vært sammen over 14 timer den dagen. På og utenfor et kjøpesenter.
De dagene etter skrev vi mye sammen og snakket mye i telefon. Vi møttes flere ganger.

21.september var jeg på besøk i Lunde. Og vi var ute på en pub i Ulefoss. Vi ble vel sammen den kvelden/natta.

Er i hvert fall den datoen vi har gått ut fra.
15 november flyttet vi sammen i egen leilighet i Lunde. Og siden har vi bodd sammen. 6 september 2020 forlovet vi oss. Der var ikke så lett å få gjennomført bryllup under korona, og heller ikke etterpå pga økonomi. Ble litt strammere økonomisk med økte strømpriser, matpriser og masse utgifter på ting som vi ikke hadde regnet med.

Februar 2021 var vi ferdig med å pusse opp huset som vi bor i nå. Det er hjemme på gården til svigers. Så de beste naboer vi kunne ha fått. Verdens snilleste☺️

Heidi og jeg trives godt sammen. Mye morro, mye god mat, fantastisk humor på oss begge og vi elsker å flaue ut våre tre barn. Hun har to jenter fra før på nå 15 og 18. Og jeg har sønnen min på nå 16.  Tre flotte ungdommer må jeg si.

Dere har jo fått tatt del i masse fra vårt liv de siste årene. Så det trenger jeg ikke skrive så mye om her. Dette var mer en liten hyllest til kvinnen i mitt liv❤️Elsker deg jenta mi🥰😘

17 mars 2023 giftet vi oss. Vi hadde en liten privat seremoni, og avtroppende ordfører sto for vielsen.

Så der har dere historien om hvordan vi møttes♥️

13 kommentarer

13 thoughts on “Da han møtte henne❤️

  1. En hjertevarm, flott historie!! Ønsker dere alt godt fremover😊 stor klem frå skogene i øst 😊♥️

      1. dokk er bare skjønne, følger m på alt åå så mye goe mat dokk lage.
        MASSE MASSE LYKKE TIL MED DERE I FREMTIDEN. Må legge ut bilder av dere i helgen .❤️❤️❤️❤️ sender dere masse ❤️❤️❤️❤️❤️

  2. En flott og hjertelig og romantisk historie❤️Dere har hatt et noen flotte år sammen til nå, og skjønner godt at dere nå vil ta neste skritt inn i et liv som ektefolk å være🥰❤️
    Ønsker dere begge lykke til videre😍🥰❤️
    Og lykke til på selve bryllupsdagen til dere begge🎊🎉🥂🍾💞💘

  3. Flott, litt romantisk historie, ønsker dere begge hjertelig til lykke med dagen og fremtiden, Stor klem fra Reidun

  4. Sender mine varmeste hilsner fra Norsk i Danmark 🇳🇴🇩🇰
    Er en af dine nye følgere 😊
    Super blog du har 😊
    Ønsker dig og din smukke kvinde alt godt videre på jeres rejse sammen.
    Kh Norsk i Danmark
    Viviann fra Skien

  5. Så koselig at dere har funnet hverandre ❤ Lykke til med bryllup til dere begge to💕💕

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *