Da tar vi noen dager på hytta

Categories Blogg


Torsdag og tid for hyttetur🥳Denne gang med to av ungdommene også. De to yngste på 15 og 16 blir med. Så det blir jo gøy. Og sikkert litt klaging over at det ikke er telefondekning, men det er helt normalt. Aldri en tur uten.

Da får de finne på andre ting. Kan fiske, plukke bær, spille noe, gå turer…ja, mye de kan finne på. Kjenner jeg de rett, så sitter de rett opp og ned. Og offer seg litt🤣Eller mye da…Er jo dekning litt høyere opp. Så de tar nok noen turer opp fjellskråningen. Ofte det første de gjør når de våkner.

Ikke meldt det beste været, men det får gå. Blir nok en koselig helg uansett. Og jeg vil ha fisk🎣Så krysser fingrene for det🤞🏻

Jeg har kun et prosjekt planlagt. Rydding av busk og kratt. Og kubbe opp litt ved. Resten tar vi på sparket. Det som er så fint med hytta. Vi gjør det vi ønsker å gjøre.

Blir nok mye kortspill og kanskje litt yatzy. Har vel noe ringspill og softgun også. Så konkurranser blir det🎯

Jeg skriver selvfølgelig hyttedagbok imens vi er der. Det er jo blitt en fast ting. Så da får også dere ta del i turen når vi kommer hjem.

Nå gleder jeg meg til noen dager uten dekning. Ingen internett er deilig i noen dager.

Vi ønsker dere alle en riktig god helg🥰

P.S:

Gratulerer med 50 årsdagen til Johnny fra Stovner🥳

Da han var 17 år var han på guttetur i Kragerø, og etter hvert gikk han til en lokal kiosk for å kjøpe seg mat.

Da jenta bak disken så at det var kronprinsen som stod der, fikk hun seg en overraskelse.

– Men er ikke du …, begynte hun.

– Jo, Johnny fra Stovner, svarte kronprinsen raskt.

Dagen etter kom historien på trykk i Kragerø Blad, og siden har kallenavnet blitt trukket frem ved flere anledninger.

5 kommentarer

5 thoughts on “Da tar vi noen dager på hytta

  1. Kos dere på hytta og så ser vi frem til å lese hyttedagboken 🙂 Johnny fra Stovner var nytt for meg men veldig morsomt da! Gratulerer til han ja 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *