Ett år siden min første 1.plass på blogg.no

Categories Blogg


I dag er det et lite jubileum for min del🥳Da jeg sto opp på denne dagen for ett år siden. Lå jeg for første gang på 1.plass her på blogg.no

Det betydde enormt mye for meg. Endelig klarte jeg det. Innlegget jeg skrev da, kan du lese HER

Jeg fikk også en kjempefin hilsning den dagen. Fra selveste bloggkongen. Og det var jo gøy for lille meg.

Det har jo vært noen 1.plasser siden den gangen. Sånn ca. 350 stykker faktisk. (Skryt)

Er veldig kjekt med første plass, men er ikke det som betyr mest lengre. Er lesertallet som betyr noe. Jeg vil jo nå ut til flest mulig med mine oppskrifter. Syns alle burde få muligheten til å lage all den gode maten😂

Det har jo vært et fantastisk år da♥️

Nå kan man jo nesten si at man er en toppblogger og en inspirator. Selv om bloggplattform ikke er det store lengre, og rosabloggerne er borte fra plattformen for lengst.
Om man ser på Topp 10 listen. Er det ganske så variert hva det blogges om. Og gjennomsnittsalderen på blogg, er ganske høy. Det er vi litt eldre som har overtatt blogg.no virker det som. Og ser man på statistikken, er det ikke mange unge lesere heller.

Blogg passer meg ypperlig. For der kan jeg skrive og legge ut bilder. Jeg hater virkelig å filme meg selv. Så TikTok og Reelsvideo er liksom ikke for meg. Trives best bak kamera og tastaturet, der er det tryggest.

Jeg vil gjerne benytte anledningen til å takke alle dere som har fulgt meg på veien. Er pga dere at jeg fortsatt ligger på topp.

Det kan hende at jeg må bake meg en liten kake i dag, eller lage noe annet godt. Ellers blir det vel ikke den store feiringen akkurat😂Kokkefruen er fortsatt ikke frisk stakkar.

Ønsker dere alle sammen en riktig fin dag🥰

12 kommentarer

12 thoughts on “Ett år siden min første 1.plass på blogg.no

  1. Synes virkelig du skal bake deg en kake og feire deg selv SKIKKELIG 🙂 Klart det er verdt å feire. Og jeg SYNES man skal skryte av seg selv hvis man gjør noe bra 🙂 Ha en flotters dag, og god bedring til kokkefruen 🙂

  2. Du – og Kokkejævel gir oss noe som vi in the real life synes er veldig bra. Fortsett med det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *