Hallo-vin feiring🎃

Categories Blogg

I gÄr var det 31 oktober og Halloween. Det mÄtte vi jo feire litt. Ungene reiste til sin far pÄ ettermiddagen, sÄ vi har barnefri uke fram til fredag. Utenom Cian da, han er alltid sammen med oss. Han kledde seg ogsÄ ut i gÄr, hils pÄ lampeskjermen. Mr. Slikk a lot.

Vi startet hallo-vin feiringen vÄr med middag. Stilige Halloween-paprika. Smakte utrolig godt og var ganske sÄ hot. Ble tÞrst av de, sÄ gikk litt unna pÄ Þl da.

NĂ„r maten hadde fĂ„tt sunket litt, var det tid for litt sminke. Å kle seg ut hĂžrer jo liksom med. Var jo bare oss tre hjemme, men mĂ„ kle oss ut uansett.

Kokkefruen var en halvblek vampyrđŸ§›đŸ»â€â™€ïžSĂ„ ut som om det var blodmangel der i gĂ„rden.

Hva jeg skulle forestille vet selv ikke jeg. Gjenbruk av en vampyrdrakt fra i fjor, litt ansiktsfarge og en cowboyhatt ble lĂžsningen.

 

Vi koste oss fĂŠlt utover kvelden skal dere vite.

Litt pynt pÄ stuebordet, drinker og Þl.

Kokkefruen danset t.o.m av glede utover kvelden, eller sÄ var det bare drakten som klÞdde. Det spÞrsmÄlet fÄr vÊre usvart.

Cian var ikke helt fornÞyd med den skumle musikken som kom ut av den runde boksen pÄ bordet, men ble fort med pÄ notene. Han syns egentlig at vi ogsÄ var litt skumle, sÄ det ble mange rare blikk fra han utover kvelden.

Etter jeg fikk satt tenna i kokkefruen ble det liv skjÞnner dere. Tafset litt ogsÄ faktisk.

Vi pratet og lo, hadde det virkelig koselig utover kvelden.

Vi hadde ikke fyr i ovnen i kveld, men jeg syns det var litt morsomt med full fyr ved siden av ovnen.

Det var ikke mangel pÄ god og tÞrr humor utover kvelden.

I de sene kveldstimer ble jeg visst litt fÞlsom. Tom Martin var litt sliten. Har kjÞrt meg hardt i mange uker nÄ uten pauser. SÄ er det det med 11 Är rusfri i dag 1.11. Det vekket litt fÞlelser i meg. Og var visst litt lei meg en periode utpÄ kvelden, gikk heldigvis over. Ser fram til helga egentlig, et par dager pÄ hytta i skogen. Ingen telefon eller internettdekning. Det skal bli godt kjenner jeg.

Etter det var det best Ä ta natta syns jeg. Og da var det vist noen i lokalet som syns det var gÞy Ä kÞdde litt. Lurer pÄ om det var Cian?

Kokkefruen vasket av meg sminken fĂžr det bar i seng 00.30

Ikke godt Ä sove pÄ sofaen hele natta. Om suksessen av festen vÄr skal mÄles i hvor lenge jeg sov i dag, mÄ den vÊre ganske sÄ bra. Jeg vÄknet opp klokken 9.30. Noe som er ganske sÄ utrolig. Jeg er jo alltid oppe klokken 06.

Formen er ikke pÄ sitt beste i dag for Ä si det sÄnn. SÄ i dag trur jeg at jeg skal ta det litt med ro. Vi er alene hjemme, sÄ kan bare ha litt slÞvedag i dag.

3 kommentarer

3 thoughts on “Hallo-vin feiring🎃

  1. HĂžres ut som en morsom kveld.

    MÄ bare fortelle at idag har jeg bakt grovbrÞdene dine som du la ut oppskrift pÄ i bloggen i april. De ser kjempefine ut, og jeg gleder meg til Ä smake med brunost til kvelds.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *