Meldinger som går inn på meg

Categories Blogg

Jeg får utrolig mange meldinger på en uke. 50% er spørsmål om mat og råd, og den andre halvdelen er historier, takk og andre fantastiske meldinger.

Ja, jeg prøver å svare på så mye jeg klarer. Noe jeg har sluttet å svare på, som jeg har nevnt før. Det er spørsmål om jeg har forslag til menyer, om jeg kan regne regne ut hvor mye man trenger av alt til koldtbord…etc etc. Ja, slike spørsmål må jeg bruke lang tid på å svare på. Kanskje jeg må bruke 10 minutter, kanskje 30 minutter av min fritid til dette. Og det er kun en person. Hvor mange slike meldinger trur dere jeg får. Jo, det er mange.

Vanlige lette spørsmål svarer jeg på om jeg har tid. Ja, for er tid det kommer an på. Jeg har ikke 48 timer i døgnet.

Jeg får også mange henvendelser der følgere vil jeg skal dele forskjellige spleiser på siden min. Det kan jeg ikke gjøre. Da blir siden min kun en spleis-side. For jeg får mange slike meldinger. Og det gjorde jeg også i dag, eller fikk den for noen dager siden. Meldinger fikk jeg i dag om at personen mistet all respekt for meg.

Jeg prøver så godt jeg kan å gjøre alle fornøyd. Og det klarer jeg ikke dessverre. Jeg er bare en person. En person som jobber ræva av meg for å prøve å oppnå noe. Så her er svaret jeg sendte tilbake.

Nei, slike meldinger går inn på meg. Jeg vil så gjerne ikke skuffe noen. Men sånn er ikke verden. Jeg får ikke hjulpet alle jeg skulle ønske jeg fikk. Jeg får også en del tiggemeldinger. Der mennesker vil jeg skal gi de penger. Det sier jo litt om at de ikke følger meg. For da ville de visst at både Kokkefruen og jeg er ufør. Vi har tre ungdommer og en hund. Da har vi ikke mye å avse. Ja, vi klarer oss jo nesten ikke selv engang.

Ja, sånn er det vel å være en offentlig person. Dette er ting som følger med på lasset, men uansett går det inn på meg. Historier fra andre som sliter etc. Ja, det er helt for jævlig!

Så beklager alle som mener at jeg svikter de. Som blir sur for at jeg ikke svarer på meldinger etc. Til de vil jeg si: JEG PRØVER SÅ GODT JEG KAN!

15 kommentarer

15 thoughts on “Meldinger som går inn på meg

  1. Prøv å ikke la det gå inn på deg. Folk må tenke hva de vil, de har ikke RETT uansett. Du vet selv hva du gjør og hvordan ting er. Man må få lov å ha et liv faktisk en Blås i dem 🙂

  2. Hei😊

    Så trist at noen kan sende sånne bedritne meldinger, unnskyld uttrykket! Prøv å ikke la sånt gå inn på deg. Folk som sender sånt er vel typen som er meg meg meg……Sånne mennesker er bare å overse, de fortjener ikke å bli hørt eller sett!
    Stå på, du er super.

  3. Jeg deg over dritten,min venn!
    Du gjør så godt du kan, og slike meldinger er ikke greit!

    alt godt ønskes fra skogen i øst!

  4. Sånne personer tror virkelig du står parat til og svare de🥴Tror søren ikke sånne folk tenker at ,du skal ha en liv utenom bloggen din.Så gi sorry utrykk faaen i sånne meld ,og gå videre med kokkefrua.

  5. Hei ! Ikke la det gaa inn paa deg ! Det tapper deg for energi, og det er ikke bra !
    Du gjoer en fantastisk jobb, inspirerer oss andre. Flott aa foelge deg !
    Solhilsen fra nord-Spania

  6. Det er egentlig bare synd på mennesker som skriver sånne mld. Dette skal du ikke ta alvorlig…du gjør en super innsats sammen med fruen. ❤

  7. Bestandig noen som skal klage og er misfornøyd. Jeg synes du er flink, har fått mye inspirasjon av deg. Takk.

  8. Det er alltids noen som må klage, lage sure oppgulp… desverre. Alle burde forstå at du ikke rekker over alle kommentarer. Med all maten du lager for folk, bloggen du skal følge opp, alle poster du legger ut på Facebook, tid med kokkefruen, tid med barna som skal følges opp osv osv. Det å svare mange på sosiale medier tar faktisk veldig mye tid. Jeg syntes du får til utrolig mye. Du er dyktig. Jeg forstår veldig godt at sånne meldinger går inn på deg… det er sårende. Fy skam til di som gjør det…. Di har bare ikke aning om hvor mye jobb du faktisk gjør, det er uvitenhet.. Hev deg over det Tom. Ikke la deg plukke på. Vi er en haug av folk rundt land og strand som digger deg.. og kokkefruen ❤️ Stå på ! Dere gjør en fantastisk jobb. Hilsen meg og sikkert 100 000 andre… om ikke fler 😃 Jeg har kjøpt boka di og gleder meg til den kommer. Og jeg kommer garantert til å kjøpe neste bok også om det kommer fler 🥰

  9. Hei, det er dessverre noen mennesker som bare krever, de tenker kun på seg selv. Ønsker deg en fin dag. Prøvd mange av dine oppskrifter, skal kjøpe boken😊

  10. Takk for alt du deler. Er det noe flere lurer på av oppskrifter så kan de søke på din blogg! Utrolig at noen kam være så frekk og umenneskelig! Heier på deg!!!!🤩❤️🙏

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *