Skattejakt på gården

Categories Blogg

Her på gården kan man finne mange skatter. Alt fra gammelt gårdsutstyr, skogsdrift og ski. Ting som har blitt spart på i mange titalls år.

Jeg har et lite prosjekt med å fikse opp et lite rom på låven. Der familien kan sitte sammen om det er dårlig vær ute. Fint rom for familiesammenkomster.

Rommet skal innredes med gamle skatter fra gården, langbord og stoler, ryer og lys.  Planen er også å bruke dette rommet som fotostudio når jeg skal ta matbilder.

I dag har jeg tatt meg en runde for å se etter skatter jeg kan bruke. Så jeg tar dere med på en liten foto-runde. Så ser vi hva jeg finner.

Fant noe jeg kan bruke til å pynte opp rommet med, men først trengs det litt rydding og kosting. Det blir ikke i dag🤣Har da fult hus med ungdommer i høstferien🤔

1 kommentar

1 thought on “Skattejakt på gården

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *