Tømmer mobilen for sommerbilder

Categories Bilder

Vi er allerede godt i gang med høsten, selv om de siste dagene har vært nydelige. Værmeldingen har kommet med farevarsel om styrtregn til uka. Så må jo bare nyte i mens man kan.

Jeg ser igjennom bilder på mobilen, der er masse bilder av blomster fra i sommer. Så jeg tenkte jeg kunne legge ut de, før jeg sletter de fra mobilen.

Bildene er jo pene og minner oss på hvor nydelig og fargerikt det er på sommeren. Nå er det ikke mange blomster igjen ute. Kun de vi har i potter rundt huset. Og de henger litt med hode mange av de.

Er dere klar for høst og vinter? Det er ikke jeg kjenner jeg på. Sommeren gikk alt for fort i år også. Fikk ikke gjort alt man ønsket. Det ble mye jobb og lite kos.

Her kommer en bildeserie fra mobilen. Så kan vi drømme oss litt tilbake. Man kjenner nesten duften av bildene. Alle bilder er tatt på eiendommen her.

4 kommentarer

4 thoughts on “Tømmer mobilen for sommerbilder

  1. Jeg kunna gladelig gått på en sommer til med det samme. Likevel, på en måte er det greit når en er i gang. Og det er vi til tross for fine dager. Bildene var nytelse, masse sommer og det bildet med sol gjennom løvetann var veldig fint.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *