Ute på luftetur med ungdommen

Categories Blogg

Uansett om ungdommer er sjuk eller frisk så ser man dem alltid med en telefon i hånda. I dag måtte vi ut å lufte de litt. Ble bare et par timer siden to av de er sjuke. Typisk å bli sjuk når det er påske.

Vi fikk de med å grille litt pølser da, det hører jo påska til. Selv om mange planer er blitt skrinlagt pga sjukdom, så må vi jo finne på noe de klarer.

Det er 15 varmegrader i skyggen, blå himmel og sol. Kunne jo nesten ikke be om bedre påskevær.

Kjente litt at solkrem kanskje hadde vært lurt. Og jeg hadde kanskje litt for mye klær på meg til å gå i den varmen, men jeg har blitt lurt av den påskesolen så mange ganger i mitt liv. At jeg hiver ikke jakke og genser så fort det er sol. Jeg skal ikke bli sjuk nå, jeg skal på hytta etter helga.

Her har dere i hvertfall noen bilder fra dagens tur. Fortsatt god påske🐥🐣

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *