Winter Is Coming. Bilder fra gården

Categories Bilder

Høsten har kommet for fullt. De fineste fargene må vi nok vente et par uker til med. Det fineste med høsten er jo fargene, men for at vi skal få se de fine fargene må jo noe dø. Slik er det, men de er heldigvis tilbake om noen måneder.

Jeg har vært ute å ryddet litt på gården i dag. Samtidig tok jeg litt bilder. Jeg er veldig glad i og ta bilder også. Og øvelse gjør mester, er ikke akkurat fotograf. Er kokke jeg, og tar mest bilder av mat.

Akkurat nå når jeg skriver dette, kjente jeg det kravet på brystet. Der var jaggu en flått. De har vist ikke gravd seg ned ennå. Hater flått😂

Uansett skal dere få en liten bildesamling som jeg akkurat har tatt. Ikke den beste kvalitet på alle, men, men.

Ha en fantastisk høst dere.

7 kommentarer

7 thoughts on “Winter Is Coming. Bilder fra gården

  1. Så fin plass dere bor på. Og når jeg ser landskapet tenkte jeg at dere har sikkert også vilt gående der av og til? Rådyr f.eks.? 😋😋

    1. Her er fint ja, og masse dyreliv😀Elg, rådyr, hjort, rev, grevling og jerv. Har masse epletrær, og det er populært blant dyra☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *