Gratulerer med 19 årsdagen Hannah

Categories Blogg

I dag fyller vår største solstråle hele 19 år🥳

Da var det en ny bursdag å feire i heimen. Vi er glad i bursdager, eller er det kake kanskje…uansett må Hannahs dag feires litt. Hun jobber fra 8-16 i dag, så får ta litt feiring etter det.

Som vanlig ønsker hun bål på åkeren. Så jeg har samlet sammen kvist og kvast i går…så kom regnet. Og det har meldt regn i ettermiddag når vi hadde planer om bål også. Da er det bare å kle på seg. Aldri dårlig vær, bare dårlige klær er ikke noe som hjelper å si til våre ungdom akkurat😂

Hun ville også ha sjokoladekake, så det har jeg bakt. Og hun vil ha pølser og pinnebrød på bålpanne🔥

Jeg lurer på om jeg skal flytte noen bord og stoler under låvebroen. Da er vi både ute og under tak, om været skulle bli litt kranglete.

I mens hun er på jobb, skal vi andre til byen. Og i samme slengen hente guttungen. Han må jo være med på feiringen han også. Ikke vær dag bonussøster blir 19 år.

Pluss det er potetferie, så ungdommen skal jaggu få jobbe litt. Nok som skal gjøres her på gården.

I dag skal de få slippe siden storesøster har bursdag. Da ordner fruen og jeg det meste.

Hannah er vår lille kunstner. Ser henne sjelden uten en blyant og tegneblokk.

Hun er glad i musikaler, anime og masse ting som jeg vet lite om.
Regner også med at kjæresten Robin stikker innom i ettermiddag. De er no så skjønn som vi gamlinger sier…Ja, det er mest for å mobbe litt da.

Straks skal hun vekkes med en liten bursdagsmuffins, lys, ballonger, flagg og sang. Ja, for det er jo tradisjon her i huset.

Så er det rett på jobb etterpå. Jenta har en god arbeidsmoral. Og det er utrolig flott! Hun har tatt et pauseår fra skole for å jobbe. Hun jobber både på Kiwi og på sykehjemmet her i Lunde. Hun står virkelig på, og vi er skikkelig stolt av henne.

Så får vi håpe at hun finner ut hva hun vil videre. Og det regner jeg med at hun kommer til å gjøre. Nei, nå må det gjøres klart for vekking her.

Gratulerer med dagen lille jenta vår🥳

Vi er kjempeglad i deg❤️

Så trøtt da vi vekte henne😂

2 kommentarer

2 thoughts on “Gratulerer med 19 årsdagen Hannah

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *