Kokkefruen har bursdag

Categories Blogg

Da er vi kommet til den ene dagen i året, der Kokkefruen har bursdag. Ja, vi alle sammen har jo en slik dag. En dag som bare er vår. Og i dag er det verdens beste kone sin dag, så da må hun jo hedres litt🥳

 Så gratulerer så mye med dagen min elskede💝💖

Man skal jo ikke si alderen på en kvinne. Så da skal jeg bare si sånn ca. Alderen ligger mellom 40-42 år🤫

Hva kom først av høna eller Heidi, lurer du vel på?

Det kan jeg gi deg svaret på. I dette tilfellet er det Heidi. For høna kjøpte vi for et par år siden på Europris. Viktig å få luftet høna innimellom, så da tar vi den med ut🐔

Kokkefruen er verdens beste kone, det er jeg sikker på. Vi er ganske like på mange områder. Samme humor, samme gode humøret etc. Hun har litt mer grått hår en meg da. Selv om hun er noen år yngre. Kan godt hende at det er jeg som har gitt henne de. Er ikke bare bare å leve sammen med meg heller😂

I morgen den 17. har vi også vært gift i 4 måneder. Det virker så mye lengre. Fantastisk å være gift med denne kvinnen da🥰

Hun har jo to motpoler i seg. Hun har både fibromyalgi og adhd. De to kræsjer litt innimellom. Men syns vi klarer det ganske bra sammen. Vi utfyller hverandre godt💖

Dere har jo blitt godt kjent med henne dere også. Hun dukker jo stadig opp her på bloggen.

Hun hadde lyst å reise til Vrangfoss sluser i dag. Gå i skulpturparken. Det er jo bare så typisk at det skal regne i dag☔️Så vi får ta det til uka. Da kan ungdommen også være med. Det setter de nok VELDIG pris på😂

Jeg har kjøpt henne noe også. Noe hun har veldig lyst på. To billetter til👇🏼

Og håper hun tar med meg da🤞🏻Vet hun vil sette veldig pris på gaven. Hun er veldig glad i Åge. Og han er sykt god på Queen-sanger. Det finnes vel ingen i Skandinavia som gjør dette bedre en han.

Det blir ikke store selskapet i dag. Kun Cian, meg og Heidi. Alle tre ungdommer kommer i morgen. Så får feire litt ekstra til uka. Og da med tur til skulpturparken også. Ikke meldt masse regn til uka.

Vi feiret jo litt i går da🥂

Skal kjøre tidlig i morgen, å hente guttungen. Så da tok vi feiring i går😋Tryggest det😁

Heidi er damen som gjør meg bedre. Uten henne så hadde jeg nok ikke kommet så langt i bloggverden heller. Hun støtter meg 100% i det jeg begir meg ut på. Som blogg, bok og andre sprø prosjekter. Hun er virkelig min bedre halvdel💝

I september har vi vært sammen i 4 år. Og ikke blitt lei av hverandre ennå. Vi tilbringer jo 24/7 sammen. Da vi begge er hjemmeværende. Vi er flinke til å koble ut begge to. Hun er min beste venn. Ei jeg kan fortelle alt, få råd fra pluss masse masse mer🥰Da kan man jo ikke be om noe mer.

Hun er en fantastisk mor til våre tre ungdommer, og Cian da. Hun er arbeidsom så det holder. Selv om det er tungt med fibro. Hun står på uansett, som en liten maur. Hun lar ikke sykdommen stoppe henne💪🏼Selv om den gjør det innimellom uansett. Hun er smartere en de fleste jeg kjenner. Så jeg taper mye mot henne i spørrespill😂Best og være på hennes parti🫣

Hun er jo utdannet lærer og jobbet som det fram til hun ble syk. Nå bruker jeg hennes norskkunnskaper til autokorrektur av blogg og bok. Ikke de personlige innleggene da, for min skrivemåte er jo litt av meg. Så kokkefruen er som poteten, brukenes til så mangt🥔Og jeg er veldig glad i potet. Så er vinn vinn det.

De siste fire åra har i hvert fall vært de beste i mitt liv. Og det takket være Heidi og våre barn. Ser fram til mange mange år til sammen❤️💙

Håper du får en fantastisk dag Heidi🥳

Elsker deg av hele mitt hjerte❤️

5 kommentarer

5 thoughts on “Kokkefruen har bursdag

  1. Gratulerer så mye til Heidi/kokkefruen! Så fint innlegg du har laget til henne og herlige bilder av både henne og dere! Kjekt med bilder fra bloggtreffet også 🙂 Nyt dagen 🙂

  2. Gratulerer så masse med dagen!! Så godt å høyra de har det så fint sammen!🫶 Me har vært gift i 48 år no,å fortsatt har me det godt sammem. Lykke til videre som mann og kone,og bestevenner!💞🫶

  3. Et av de nydeligste innlegga jeg har lest, og jeg har møtt Heidi – så vet hun er kjempe hyggelig. Hurra og gratulerer med dagen til deg, Heidi.
    Sitter her med glede i hjertet og noe forræderisk i øyenkroken, for blir bare så glad når mennesker har det slik som dere to har det. Hurra! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *