Lørdagsmorgen i Trondheim (bloggtreff)

Categories Blogg

Da var lørdagen her, og vi er våken og opplagt. Var i seng 23.15 i går. Måtte jo lade opp til dagen i dag. Så i går ble det burger til middag. Litt kaffe og vandring i sentrum. Et par øl og Tacoburrito og Top Gun på tv.

Vil dere lese reisebrevet fra i går? Da finner dere det HER

Etter en dusj bar det ned til frokost. For det må man ha før en laaang dag i bartebyen. Jeg måtte be Kokkefruen ta trappa, for heisen tålte akkurat min vekt

Dere trudde jeg skulle si noe annet der…jeg gjør ikke det en gang til skjønner dere. Man lærer av sine feil…noen ganger😂

Det var i hvert fall godt med litt hotellfrokost. Frokost på hotell er noe eget. Alltid mer sulten da. Så det ble en stor og god frokost. Et par kopper kaffe. Og litt melk. God start på dagen det.

Etter frokost la vi oss på senga for å dille litt. Ja, ikke på hverandre. Men på telefon. Jeg skriver på dette innlegget.

I dag er det litt surt. Regn i lufta og 8 grader. Uansett fant jeg noen som trosset været. De badet og koste seg.

Kjekt at de har satt ut paraplyer i byen også. For ser ut som vi trenger det.

I dag skal bloggerne møtes. Og de man før omtalte som bloggere, var unge rosabloggere. Nå har det vært et skifte der. De yngre er på Instagram og TikTok. Og bloggerne er nå eldre og klokere. Er en ganske høy snittalder på oss som møtes her i dag. Det syns jeg er mye koselige. Vil ikke være på bloggtreff med en gjeng blonde rosabloggere, med silikon, fillers og ditt og datt her og der. Det er ikke helt meg.

Vi skal treffes i lobbyen klokken 12 i dag. Etter et par timer med bli kjent greier. Så er det byvandring. Og satser på at noen andre har retningssans. For visst ikke, går jeg meg bort😂Og det blir nok en del bilder å ta.

Senere i kveld er det middag og utekveld. Og det gleder jeg meg til. Mat er jo godt. Jeg elsker mat. Og jeg slipper å lage den selv. Det er jo enda bedre.

Så nå er det bare å glede seg til å møte de andre.
Ha en fantastisk dag dere😀

3 kommentarer

3 thoughts on “Lørdagsmorgen i Trondheim (bloggtreff)

  1. Heia, ja, dette blir en spennende dag til tross for surt vær. Men kjenner jeg gleder meg til å møte dere alle :). Vi ses.

  2. Flotte bilder du har tatt 😊 Virkelig reklame for Trondheim dette.

    Trivelig å møte deg og din kjære 😊 Var så koselig å møte alle sammen tidligere i dag.

    Nå har jeg fått slappet av slik at jeg er klar til middag senere i kveld 😊

    Sees 😊

    Purr, purr, fra Toril og kattene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *