Uten mat og drikke, duger Tom Martin IKKE!

Categories Blogg


«You’re Not You When You’re Hungry» fra Snickers reklamen stemmer på en prikk, når det kommer til meg.

Ofte får jeg høre fra de andre i huset, at jeg kanskje burde spise noe. For de merker det, ikke jeg merker. Jeg blir svært så grinete og tålmodigheten blir veldig kort, når ikke jeg har spist på 3-4 timer. Ja, jeg er et matvrak.

Jeg kan ikke huske at dette var et problem da jeg var yngre. Det merkes kanskje litt bedre nå, jeg vet ikke.

Når jeg blir sulten, så skyter jeg sarkasme fra hoftene. Ja, til og med en spydig kommentar eller to kan falle ut av meg😜Ja, jeg vet at det ikke høres ut som meg🤣Det eneste jeg merker, er at jeg blir kvalm etter 3 timer uten mat. Da må jeg ha noe å spise.

Når jeg lager mat til selskaper, glemmer jeg å spise. Kan fort jobbe 6-7-8 timer uten mat. Jeg klarer ikke spise når jeg har oppdrag. Kokkefruen minner meg hele tiden på det da. For er jo hun som merker det best. Lavt blodsukker nå, kan jeg høre fra henne.

At jeg er baksetesjåfør når hun kjører, det kan jo også forekomme. På vei hjem fra et forbanna kjøpesenter eller noe. Det rumler og tumler i magen. Da kan det komme en spydig kommentar på kjøringa hennes🤣Kvinnfolk bak ratte altså😜

Akkurat tålmodighet har jeg ikke flust av fra før. Så man kan jo tenke seg hvordan den blir når jeg er sulten. Sarkasme er en del av min talemåte, men blir en liten spydig undertone der når jeg er sulten.

Jeg kan jo ikke være den eneste som har det slik vel? Hvordan er du når du er sulten?

1 kommentar

1 thought on “Uten mat og drikke, duger Tom Martin IKKE!

  1. Å ja , eg kjenner meg godt igjen her! Kan ikkje gå svært lenge uten mat.
    Er eg utbeden , har eg ofte med litt mat i veska, det kan jo bli litt lenge til måltidet!!?

    Du vett at da kreftene minker, så aukar sinnet!!😘😘

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *