4 år siden vi flyttet sammen

Categories Blogg


Tiden går fort i godt selskap heter det. Og det er jo jaggu sant. Facebook sier at det i dag er 4 år siden Kokkefruen og jeg flyttet sammen. Ja, og jentene + Cian da.

Vi flyttet sammen i en leilighet i Lunde sentrum først. Der bodde vi ett år før vi begynte å pusse opp det huset vi bor i nå på gården.

Vi flyttet sammen ganske raskt etter vi ble sammen. Bare 3 måneder etterpå. Alt stemte så bra mellom oss, så det var den naturlige veien å gå. Det ble litt tungvint når jeg bodde i Porsgrunn, og Heidi i Lunde. 50 minutter kjøring hver vei.
Jentene hadde også spurt om ikke vi kunne flytte sammen. Så det var jo veldig positivt.

Tiden går fort, men det føles også som vi har bodd sammen mye lengre. I hvert fall når man ser tilbake på disse 4 årene, og alt som har skjedd på den tiden.

Jeg hadde jo matsiden min på Facebook den gangen også. Så det er sikkert flere av dere som har fulgt oss disse årene. Som har vært med på vår reise gjennom 4 år. Tatt del i vår utvikling og alt vi har opplevd sammen, på godt og vondt.
Det har vært noen fantastiske år da. Ja, er nok de beste årene i mitt liv❤️Og mange flere skal det bli.

Vi passer jo utrolig godt sammen da. Heidi bruker å si at hun fant seg selv. Ja, for vi er så like på MANGE områder. Og vi utfyller hverandre veldig bra. Vi begge har svakheter og styrker. Og de klarer vi å flette fint sammen. For flere av mine svakheter, er hennes styrker. Og omvendt. Så da fungerer det veldig bra i hverdagen.

Så gratulerer med 4 år Heidi.
Elsker deg❤️🥰

Ha en fin dag alle sammen😊

5 kommentarer

5 thoughts on “4 år siden vi flyttet sammen

  1. Gratulerer med deres første år, og lykke til med alle årene som kommer! ❤️ Mener å huske at jeg stod og kikket på dere da dere tok selfien øverst! 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *