6 måneders bryllupsdag i dag

Categories Blogg


Nei, har du sett😊I dag har vi jaggu vært gift i 6 måneder. Virker jo som en evighet jo😂Innlegget fra den dagen kan du lese HER

Vi hadde jo bare et lite privat bryllup. Det holdt for oss det💍

Ett år er jo papirbryllup. Så vi satt i går og lurte på hva vi skulle kalle 6 måneder. Dopapir🧻kulepenn🖋️…til slutt endte vi opp med blyantbryllup✏️

Har du noen gode forslag, så kom gjerne med de☺️

Ja, tenkt at Heidi nå har holdt ut så lenge. Det er ikke verst. Jeg forer henne med mye god mat da. Og da har jeg jo henne rundt lillefingeren…altså lillefingeren på venstre hånd. Har jo bare en stubb på høyre. Ikke mye å surre rundt akkurat.

Dere ser gifteringen på stubben noa ved siden av der. Ja, for vi valgte slike gifteringer. Med alle mine skavanker og krigsskader. Så var det den beste løsningen. Du kan lese om ringene våre HER

Så da har vi vært gift i 6 måneder. Utrolig fine måneder må jeg si. Mye har skjedd på den tiden, det skal være sikkert og visst.

 

Hadde det ikke vært for Kokkefruen hadde det nok aldri blitt noe kokebok. Min bedre halvdel er like stor del av boken som meg. Selv om det er mine oppskrifter og bilder. Er hun alltid med å smaker til, slik at oppskriftene blir best mulig til dere. Det samme gjør jo ungene våre. Alle har noe å si her i huset. Er det ikke bra nok, legges det ikke ut på blogg. 



Kokkefruen har jo så og si skrevet boken sammen med meg. Rettet feil og forandrer setninger til litt mer korrekt norsk😂Ikke alltid jeg er så flink til det. Skriver ofte slik jeg snakker. Og det blir ikke alltid helt riktig. Greit med en norsklærer ved min side. Hun står virkelig på!

♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

I dag gleder hun seg til tyttebærtur, det gjør jeg også. For har ikke mer tyttebær igjen i fryseren. Ja, jeg skal ikke være med å plukke. Det skal 3 generasjoner med jenter gjøre. Cian og jeg blir hjemme. Kan hende vi går oss en tur langs veien imens. Jeg skal jo også lage middag og dessert i dag. Og jeg må ta en siste kikk igjennom boka før den sendes tilbake i kveld eller i morgen tidlig. Så har nok å henge fingrene i.

6 måneders bryllupsdag er jo ikke en dag man feirer så mye akkurat. Det viktigste er jo at vi er sammen. Og det er vi jo det meste av døgnet. Uansett så er jo 6 måneder en liten milepæl på veien. Så gratulerer til oss🥳


Med det vil jeg ønske dere alle sammen, en riktig fin søndag🥰

4 kommentarer

4 thoughts on “6 måneders bryllupsdag i dag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *