Da er gifteringer på plass💍

Categories Blogg

I dag har vi fått slike evigvarende ringer. Ja, vi skal ikke gifte oss før 17 mars. Men tatovøren satte opp time i dag, så da ble det slik.

Jeg kan ikke bruke vanlig ring pga fingrene mine, så tatovering var da beste løsning. Ellers måtte det vært et gummistrikk, og det hadde vært stusselig vel.

Klokken 13 i dag hadde vi time hos tatovøren i Bø. Jeg var først ut i stolen. Kokkefruen skulle være sikker på at jeg ikke fikk kalde fingre, og stakk av.

Vi var ikke sikker på om det var best på høyre eller venstre hånd. Venstre hovner jeg mye opp i og høyre hånd er stubber. Og de er veldig følsom etter koldbrann, men gikk for høyre.

Med tegning og tatovering tok det kun 35 minutter. Ble fornøyd med resultatet.

Så var det kokkefruen sin tur. Det gikk litt fortere med hennes små fingre. Kun 20 minutter.

Og hun ble meget fornøyd hun også. Så nå er gifteringene på plass. Da får vi gå med de fram til bryllup. Slik at de får healet etc.

Klar for å se de?

20 kommentarer

20 thoughts on “Da er gifteringer på plass💍

  1. Flotte! Nygifte venner gjorde det samme. Til vielsen hadde de et bånd om fingeren, som ble tatt av etter å ha blitt erklært ektepar 🙂. Lykke til med både dagen og fremtiden!

  2. Gratulerer masse til dere 🥰 kjempe fint og en morsom måte å gjøre det på. Lykke til på den store dagen og alt godt i ekteskapet ❤💙

  3. Kjempekult. Aldri sett det før. Helt enig at det kan bli en ny trend. Gratulerer til dere og masse lykke til når dagen kommer og i fremtiden 💐❤️💐

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *