Nei, faen! Skal klokka stilles igjen….

Categories Blogg


Tiden nærmer seg for å stille klokken igjen. Ja, det skjer to ganger i året. Og det er like forbanna mye mas i media hver gang. Natt til søndag er vi der igjen🕑

For noen er jo dette en stor dag. Ja, for da blir endelig klokken i bilen riktig igjen. Og man kan nyte det i et halvt år.

Om klokken skal stilles bak eller fram er også forvirrende for mange. Det skjønner jeg ikke helt. Klokken skal ALLTID stilles mot sommeren. Er ikke det en enkel huskeregel da? Ser virkelig ikke problemet med å huske dette. For mange er det like usikkert som am og pm

Her har jeg også en enkel huskeregel. Pm er på madrassen. Altså kveld, da man skal legge seg. Derav på madrassen. am er av madrassen, den tiden på døgnet man skal stå opp. Enkelt og greit å huske.

For de fleste av oss med telefon, nettbrett, smartklokker og pc. Så stiller tiden seg selv, vi trenger ikke tenke på noe.

Så har du klokker på komfyr, Micro, veggklokker etc…disse må man jo stille da. Og det er jo ett herk. Husker man hvilke knapper man skal trykke på denne gangen da🤔🕑

Det er nok mest media som skaper storm i et vannglass med denne klokkestillingen. Ja, for å få oss til å virke dummere enn vi er. Det gir jo en helsikas respons i kommentarfelt. For her skal alle fortelle hvor enkelt det er. Og skjønner man ikke det, så er man dum…. Så media oppnår akkurat det de vil.

Jeg trur like godt jeg tar meg en runde nå jeg. Stiller alle klokker i huset, så slipper jeg å gjøre det i morgen. Så skal jeg se om noen av de andre 4 i huset, merker at klokken er feil i dag😂

Ha en superduper lørdag dere🥰

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *