Kokkefruen

Categories Blogg


Heidi fikk tittelen Kokkefruen en god stund før vi ble gift. Det hele startet som en liten kødd. Vi hadde altså flere fruer der ute, som for eksempel: Pilotfrue, Komikerfrue, Fotballfrue…Ja, det var fruer av alle slag.

Så da tullet vi selvfølgelig litt med det. Dette var i august 2022. Vi har jo ikke dekning på hytta, men Heidi har innimellom 4g på utedo. Det var i denne perioden jeg la meg på toppen av blogglistene. Og Kokkefruen la ut et innlegg på matsiden. Innlegget ser dere bilde av her

 

Det var vel første gang navnet Kokkefruen ble nevnt, og det ble sittende fra først stund. Siden har hun vært Kokkefruen. Det er jo litt morsomt da.

Jeg hadde ALDRI kommet så langt uten henne. Så det er faktisk VI som har kommet så langt. Hun er en like stor del av suksessen som meg.

Da vi ble sammen, hadde jeg en liten matside på Facebook. Med litt over 2000 følgere. Jeg postet mest oppskrifter fra andre, det var mer som en liten hobby og litt tidsfordriv.

Og hvor er man nå etter litt over 4 år sammen🥰

Kokkefruen er min beste venn og støttespiller. Hun er alltid i mitt hjørne. Man kunne ikke ønsket seg en bedre kone. Og Kokkefruen er blitt godt kjent for dere også. Det syns jeg er utrolig gøy. Det fortjener hun virkelig!

 

Hun har en finger med på de fleste prosjekter jeg gjør. Og for en stå på vilje hun har. Hun gjør en fantastisk jobb. Og det er jo langt fra enkelt alltid. Har du lyst å lese litt om det?
Ja, da kan du lese om det her.

NÅR KONA HAR FIBROMYALGI

Jeg er utrolig stolt av Kokkefruen❤️Og jeg ser hvor bedre hun har gjort meg som person.

Så hvor hadde jeg vært uten henne? Sikkert ikke veldig langt.

Dette er en liten takk for alt det fantastiske hun gjør i vårt liv.
Elsker deg Kokkefruen min❤️

11 kommentarer

11 thoughts on “Kokkefruen

  1. Så koselig lesing på morgenkvisten☕🧁.
    Det er viktig å gjøre hverandre gode og det tror jeg dere to gjør. Som det heter i en :hold ut hold sammen….
    Ha en fin fin dag💞

  2. Heldige er dere som har hverandre og gjør hverandre sterke. Takker dere begge to for å få være med på kokkereisen deres.Klem til dere.

  3. Herlig leserinnlegg ❤️🥰 eg tror at dere gjør hverandre komplett 😍 Dere kler hverandre 🫶 Hurra for dere 🥂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *