På mandag starter jeg på kokeboken

Categories Blogg

Endelig har man kommet dit at jeg kan starte på min første kokebok. Finansiering er i orden. Avtale med trykkeri er i orden. Så da er det bare å sette i gang.

Jeg skal ta noen intense dager innimellom med skriving. Det er jo sommer, så litt pauser må jeg ha innimellom. Må nyte litt også. Dette skal jo ikke bare være stress og mas.

Jeg har en tidsplan. Boken skal være ferdig og innlevert før skolestart. Når manus er innlevert, vil det ta ca. 40 dager før jeg har boka i hånd. Bøkene vil bli sendt hjem til oss i esker og på paller. Så trur jeg må ordne litt plass til det. Vi må pakke og sende alle bøker selv. Derfor ser jeg også på muligheten for nettbutikk. Det vil gjøre det lettere for dere og for meg.

Så dette blir en spennende sommer folkens. Bokdrømmen har jeg hatt en god stund. Og det er så godt og endelig ha kommet så langt.

Takket være dere følgere, blir boken en realitet. Så den dedikeres til alle dere🥰

Målet med denne boken er at den skal dekke utgiftene for bok nummer to. Bok nummer to blir en ren bakebok.
Navn på bok nummer 1 og 2 er klart. Men det får dere ikke vite enda.

Dette blir gøy dere. Tenkt og få kokebokforfatter på CV’n også da. Det er jo en drøm det. Og håper på mange kokebøker i årene som kommer.

Tusen takk alle sammen. Da er vi i gang📚

10 kommentarer

10 thoughts on “På mandag starter jeg på kokeboken

  1. Håper boken blir like detaljert med bilder og tekst som oppskriftene dine er nå😉Lykke til

  2. SÅ flott. Dette blir spennende og jeg gleder meg. Er så glad for at alt har gått i orden for deg. Det ligger selvfølgelig en stor jobb foran deg, men det vet jeg at du går løs på med krom hals, for du er ikke redd for å jobbe. Håper dere får en kjempetrivelig og god hyttetur nå, med ny reparert bil og alt i orden på den fronten også. Kos dere og nyt noen dager med sommer og fri.

  3. Masse lykke til med bokprosjektene! Veldig gøy dette 🙂 Men først håper jeg at bilen blir klar snart, slik at dere får dere noen fine dager på hytta 🙂 Hilse!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *