Photoshoot til boka

Categories Bilder, Blogg

Det ble tatt et par hundre bilder, men som vanlig blir jeg sjelden fornøyd med bilder av meg. Jeg finnes jo ikke komfortabel foran kamera. Jeg trives best bak kamera. Da slipper jeg å være i fokus. Vi måtte ta bilder i flere omganger gjennom dagen, og fra forskjellige aktiviteter. Det er jo mer en bare matlaging fra min side, derfor må jeg ha litt varierte bilder. Syns det passer best.

Å plukke ut bilder til kokeboken er ikke så enkelt. Ja, for innimellom alle oppskrifter og matbilder. Skal det også litt bilder av meg, uansett hvor rar man ser ut😂

Jeg har plukket ut noen bilder her, men alle skal ikke i boka. Trenger kun 12 bilder, men jeg sier ikke hvilke det blir. Vi skal også ta noen flere bilder i morgen, siden jeg ikke ble så veldig fornøyd i dag.

 

14 kommentarer

14 thoughts on “Photoshoot til boka

  1. sååå mange fine bilder, men med alle med kokkehatten passer jo veldig bra til boken din også der du har en soppkurv og og under epletre ditt 😀👍🇧🇻🇧🇻

  2. Det viktigste er at buksesmekken er igjen på slike photoshoots som skal brukes i seriøs sammenheng. Kult med tatovert ring forresten. Ha en fin kveld 🐰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *