Vi besøkte Oslo reptilpark

Categories Blogg

Reptilparken vi absolutt ønsket å besøke på vår Oslo tur. Både Kokkefruen og jeg er veldig fascinert over reptiler. Det er et unntak da. Hun ELSKER edderkopper. Det gjør ikke jeg i det hele tatt.

Det var ikke alle kryp det var så lett å få bilde av. Noen lå enten skjult eller så var vinduene så skitten at man ikke fikk tatt bilde. Jeg fikk tatt bilder av det meste da. Og de skal dere få se nå.

Så neste gang dere er i Oslo. Så burde dere absolutt stikke innom Oslo reptilpark.

Kokkefruen koste seg skikkelig da

Det var utrolig flotte kryp på alle kanter

Hvor glad er du i krypdyr, er det noen du misliker eller har fobi mot?

Dette var absolutt et høydepunkt denne søndagen.

10 kommentarer

10 thoughts on “Vi besøkte Oslo reptilpark

  1. Oi, det var mye bilder, må du ikke plage på deg noen medbloggere, haha.. jeg elsker reptiler. Slanger er dritkule, øgler likeså. Edderkopper.. jeg liker å besøke reptilparken, selv om det ikke er alt jeg er like fornøyd med. Enkelte ganger virker akvariene litt for skitne og ustelte, noen arter virker å ha det litt for trangt, voksne som ikke passer på barna sine og ikke snakker til dem når de banker på glassene, irriterer meg veldig. Det til side, akkurat i denne parken har jeg en forkjærlighet til de blå froskene, de er så «utenomjordisk» at jeg havner i transe, haha.. og å holde slanger digger jeg, de ser liksom ikke ut som de føles. Kos dere videre 🐰

    1. Det var veldig skitne glass ja. Og du har rett i at det var litt trangt for enkelte. Men gøy var det😊

  2. Reptilparken er artig og lærerik, tar turen igjen ved mulighet!
    Greiere om du legger inn mellomrom nellom bildene 😉
    Takk for titten ^^

  3. Har vært i reptilparken flere gang. Er utrolig fasinert av slanger.🐍Men altså, de bildene av edderkopper….klarer ikke se! Har skikkelig fobi for edderkopper 🕸

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *