Yngstejenta er 15 år i dag

Categories Blogg

 

Ja, i dag blir husets lille dame hele 15 år🥳Min jobb som bonuspappa er jo å gi henne et godt utganspunktet for voksenlivet. Lære henne det hun trenger å lære etc. Men min jobb som bonuspappa er også å flaue henne ut litt. Noe jeg stadig klarer uten at jeg prøver engang. Rart det der🤔

Mina er den i huset som er mest lik meg. Om vi ser vekk fra humoren da, hun eier ikke humor. I hvert fall ikke god humor🤣men hun liker og ha en plan for ting. Hun passer klokken og kommer alltid presist til ting. Det er kun hun og meg som gjør i huset vårt. Hun er ekstremt skoleflink. Og har spørsmål om alt mellom himmel og jord. Å være litt nysgjerrig gir også egenlæring.

Vi har lange diskusjoner om ingenting. Og jeg klarer å fyre henne opp med et lite knips. Og hun går på limpinnen hver eneste gang, og da er vi i gang. Jeg kan for eksempel si at vi hadde en mye tøffere oppvekst. Alt blir lagt til rette for de og de blir sydd puter under armene på. Skrivefeil har de jo ikke, for de bruker Autokorrekt på skole-pc😜Da blir det gøy vet du, og hun hisser seg sååå opp. Som et lite hissig lemmen🤣Kokkefruen bare kobler oss ut, for hun henger ikke med på diskusjonen. Hun blir ør bare av å høre på oss. Ja, det skjønner jeg godt🤣

Mina driver med dans og korps på fritiden. Hun er glad i dyr og hun liker å gå tur. Hun er sær i matveien og er stadig skeptisk til hva jeg lager på kjøkkenet. Hun har en STOR uvane med å si æsj til mat. Noe hun får høre rett tilbake hver gang hun sier det ordet🤣

Mina sa før jul: «Nå som du er blitt «litt kjendis», kan du ikke gjøre meg populær»😂 Dere har jo fått bli godt kjent med hele familien gjennom bloggen. Men jeg gir Mina den oppmerksomheten hun ønsker seg i dag. Hun kommer ikke til å være fornøyd med bilder eller tekst uansett. Og min jobb å gjøre henne flau, er utført.

Mina har ikke veldig stor tålmodighet uansett hva det gjelder. Der er hun nok veldig lik meg også. Tålmodighet er en dyd som vi mangler, men sånn er det.

Mina blir fort litt sur også, og det kan innimellom være litt gøy. Sarkasme og ironi har ikke helt sunket inn hos ungdommen ennå. Og det utnytter jeg selvfølgelig til det fulle.

Mina er jo 99% gladjente da. Vi har det mye gøy sammen, uansett om hun har dårlig humor. Hun glimter jo til innimellom da.

Vi er jo veldig stolt av henne og alt hun får til♥️Det trur jeg også hun vet. Mina er en liten badenymfe som nesten er like mye i vann som på land, om sommeren. Som ungdommer flest, elsker hun å ta bilder av seg selv. Det gjør jo de to yngste her hele tiden. Fikser på luggen 100 ganger i timen, for å ta bilder. Så tar de bare bilder av halve fjeset etc. Skjønner ikke helt det der jeg. Er nok for gammel😜

Tar vi bilder av henne er hun sjelden fornøyd🤣Kanskje vi også skal begynne å ta bilder av halve henne. Slik som under her🤔

Ja, de barna de barna. Nå får hun i hvert fall en liten hyllest her på bloggen. Og vi alle sammen gratulerer henne🥳🥰Og håper hun får en fantastisk feiring. Hun er ikke hos oss denne uken, men vi får ta en ekstra feiring på mandag. Hun har sikkert ikke noe imot det🥳

Gratulere med dagen Mina🥳Vi er glad i deg♥️

4 kommentarer

4 thoughts on “Yngstejenta er 15 år i dag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *