Da var dagen her👨🏻‍🍳👰🏻‍♀️

Categories Blogg

Da var dagen kommet. Det er 17 mars, og Heidi er så heldig at hun for gifte seg med meg…nei da, er jeg som er den heldige her.

Været er ikke det beste akkurat, og verre skal det visst bli utover dagen. Vi skal jo ikke være så mye ute akkurat. Så det går fint.

Cian og jeg sto opp 5.30. En rolig start på dagen er viktig. Ikke vits å stresse seg opp pga en vielse😜Det står litt igjen som må fikses i dag. Skjorte må strykes etc. Guttungen og jeg skal en tur til Bø. Jeg må ha nye tynne sorte sokker😂 Men det er det siste som mangler.

De som har sommerfugler i magen er heldig. Jeg har måker kjennes det ut som. Eller så er det 3 kopper kaffe som gjør seg gjeldene😆

Det er jo ikke noe bryllup vi skal ha i dag. Vi skal jo bare ha en liten vielse. Ordføreren som skal vie oss. Og kun en liten middag etterpå med barn og svigers. Så store selskapet blir det ikke. Det viktigste er at vi blir gift. Så får vi heller ta en stor sommerfest til sommeren.

Klokken 16 i dag skal vielsen foregå. Så da er vi gift sånn ca. 16.15🥰 Føttene er god og varm. Så ikke noe å klage på der.

2 av ungdommene skal ennå på skolen i dag. Den tredje mobba de to andre, for han har fått fri. Guttungen hentet jeg i går. Vil kjøre minst mulig i dag. Og glad for det valget, med det snøkaoset som er på veiene…er i hvert fall det avisene skriver😂Og vi fikk jo farevarsel på tlf. Da må det jo være ille😜

Nå skal snart de andre vekkes. Da blir det full rulle før skolen…2 turer til skole og buss. Så må ut å måke fram bilen straks også. Er 1 plussgrad, så er ganske så vått det som laver ned ute nå.

Cian ligger uvitende ved siden av meg å snorker her. Han skjønner jo ikke hva som skal skje i dag. Han må også vente i bilen under vielsen. Og det er aldri populært. Han kan ikke være alene hjemme. Han er jo en pyse🤣Da tisser han ned alt. Mille kommer ikke hjem før i morgen eller søndag. Så da blir det vel litt liv på etterbrunsten.

Nei dere. Jeg får gjøre meg klar til dagen. Vekkerunde straks⏰Håper dere alle får en fantastisk dag🥰

Nå ble jeg faktisk litt kald på bena. Får finne fram tykk sokkan trur jeg😀

22 kommentarer

22 thoughts on “Da var dagen her👨🏻‍🍳👰🏻‍♀️

  1. Gratulerer med dagen.Lykke til på en ny reise på livets hav, slik havet bølger gjør også livet det. Omog gjøre og navigere utenom de største skjærene og holde stø kurs mot en vri i le. Masse lykke til begge to. Været får man ikke gjort noe med, men snøen er i det minste pen på bilde og danner en fin ramme slik at det blir noen flotte bryllupsbilder.

  2. wow❤️ Gratulere så mye med dagen 🙏🥰
    størst av alt er jo blåhvalen, her på jord, men hele Universet så er det Kjærligheten 🥂🎂💐❤️❤️

  3. Gratulerer med dagen begge to, og tillykke med fremtiden 🎉🥂🍾
    Jeg skal bake granolabrød idag😋

  4. Gratulerer med dagen til dere begge to 🌹 Må hell og lykke følge dere på veien videre❤
    En liten hilsen fra Mjøsas strender 🥰
    Lill 🙋‍♀️

  5. Ååå, så kjekt 💞💞👰‍♀️🤵. Gratulerer så mye med bryllupsdagen 💞💞. Været kan man dessverre ikke gjøre noe med, men vielsen og selskapet kan bli vel så fint.
    Ønsker dere all lykke både med dagen og fremtiden. Ta godt vare på hverandre og kjærligheten ❤️

  6. For det første, ha en fin dag i dag, i morgen og alle andre kommende dager 😉
    For det andre håper jeg du tilgir meg at jeg ikke har sakt et pip til de rundt meg, at den liflige duften av de nybakte nydelige grovbrødene, kommer fra deg. Sa bare litt nonsjalant at dette var jo ingen sak. De ble mektig imponert, fordi mine tidligere forsøk på å bake brød, har mildt sakt vært en katastrofe.
    Gjelder ikke bare brød, takket være deg deg ble juleribba en giga suksess.

  7. Gratulerer så mye med stor dag for deg og din kjære 🥰 Håper dagen og feiringen blir minnerik og god for dere begge to. Lykke til videre med livet som “ekte” mann og kone ❤️

  8. Gratulerer hjerteligst med dagen. Ønsker dere en strålende dag, og alt godt for fremtiden. 🌹🌹🌹🥂🇧🇻🇧🇻🇧🇻

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *