Gjesteinnlegg: Hipp hurra for verdens beste Tom Martin

Categories Blogg

🎈Hipp hurra for verdens beste Tom Martin 🎈

I dag er det vår alles kjære Tom Martins store dag, for han fyller 45 år 🥳
Litt vanskelig å servere frokost på senga, siden han står opp timevis før hanen fiser, men god frokost skal det bli! Kaka (kvæfjordkake) er laga og står i kjøleskapet til seinere.

I dag er det faktisk også to andre milepæler i forholdet vårt. For nøyaktig fire år siden tok jeg sjansen på å gå fra chat-funksjonen på datingsida, til messenger og snap. Gjett om jeg er glad for det i dag ❤️
Kjemien og tonen var der fra første tastetrykk, og magefølelsen viste seg å stemme. Så en stund senere møttes vi for første gang ansikt til ansikt. Like nervøse begge to, selv om vi hadde skravlet på nett 24/7 de siste ukene. Og vi klarte nesten ikke å dra fra hverandre igjen den dagen. For der var han jo, min tvillingsjel, min beste venn og framtid. Og jeg som ikke trodde på sånt, en gang 🤭

Og for nøyaktig 3 år siden overraska han med en et herlig frieri, hvor han fikk et umiddelbart “Ja! Ja! Ja! Selvfølgelig! Ja!” 🤭🥰 Har vel aldri vært mindre i tvil om noe i hele mitt liv. Og nå har vi vært gift i snart 6 mnder!

Tom Martin fyller livet mitt med glede, latter og nynning 😁 Han er også min trygge favn og støtte i tilværelsen. Sammen har vi taklet alle oppturer og nedturer de siste årene og stått like støtt, om ikke støere. Sammen er vi sterke 💪
Og det gjelder ikke bare meg, men også ungene og Cian. Tom Martin er også verdens beste bonuspappa! Tusen takk for at du er både trygg voksenperson og barnslig kompis 🥰

Hvem andre kunne ha pønska ut uendelige rampenissestreker med meg. Tatt med ei “påskehøne” på nesten 1 m med påsketur. Kledd seg ut som hverandre på Halloween. Arrangert julebord for oss selv. Finni på navn på ting som Bål-Gunnar, Hoggleif og Ildegunn. Laga ordspill og ville historier med meg. Eller nynne på 5 ulike melodier i løpet av et halvt minutt OG fått de til å passe sammen 🙈🤭 Hvem andre kan (nesten) overgå meg i “teite”(iflg barna) ordspill og pappahumor?

Det er nok ikke alle forhold som hadde tålt å gå oppå hverandre 24/7, slik som vi gjør som uføre. Noen hadde nok også gravd seg ned i sykdom, vondter og elendighet. Men ikke her i huset! Tom Martin sprer glede og humor rundt seg, og lyser opp tilværelsen for alle han møter ❤️ Om det er her over nettet, eller morratrøtte tryner i soveromsgangen før kl 7 om morgenen.


Hver dag er en fin dag, så lenge du er i den, elskling 😘 Jeg er så uendelig stolt av deg, av den du er og alt du får til! Og jeg er så uendelig stolt av å være kona di! Elsker deg ❤️

Tusen takk for at du er du 😘

Masse klemmer fra kokkefruen din ❤️

(Ps, du lager god mat også! 😂 )

27 kommentarer

27 thoughts on “Gjesteinnlegg: Hipp hurra for verdens beste Tom Martin

  1. Gratulerer med dagen 🥳🇳🇴🎂💃🏿🕺🏻
    Ynskjer du får ein kjempefin feiring 💐

  2. Gratulera med dagen , Kokken 🤩🌟 Og for et fint innlegg av Kokkefruen 🫶🤩 Kos dere med Gratulasjon , Frokost , Middag og Kake ( og selvfølgelig bøttevis med kaffe ) ❤️🥰
    Utrolig fin frue du har ❤️

  3. Gratulerer så mye med dagen, den blir sikkert kjempefin because you deserve it🥳🇳🇴🌺🥂🍾

  4. Gratulerer så mye med dagen Tom og kos deg meg dine, ikke minst med verdens beste som familien vår kaller Kvæfjord kaka og ikke minst masse kaffe.

    Ønsker deg og dine en kjempefin dag.

    Klem fra meg til deg.

  5. Hipp hurra for kokken sjøl i dag. Fruen plikt å “dulle” masse for deg på din fødselsdagen. GRATULERER 🌹🇧🇻

  6. Gratulerer så mye med 45 års dagen, Kokken! Og kjempehærlig innlegg fra kokkefruen!
    Tusen takk for alle inspirerende oppskrifter du deler👍🏼

  7. Gratulerer så mye med dagen. håper dere får en fantastisk dag. en glede å følge deg/dere.

  8. Gratulerer med dagen 🇳🇴🎶🎶🥳fantastisk fin hilsen fra din kokkefrue🥰det er din fortjeneste at jeg synes det er artig å lage mat igjen👍

  9. Stort tillykke med dagen.🇳🇴🇳🇴🇳🇴
    Du ønskes en dejlig dag sammen med dem du holder af.
    Gratulationer fra Danmark 🇩🇰🇩🇰🇩🇰

  10. flott og rørende innlegg fra kokkefruen. det høre ut som dere er smidd av samme stokk. så fint å høre om alle morsomheter. dere må bare fortsette. jeg setter også veldig stor pris på alle oppskrifter og tips TomsMatprat legger ut. ha en fin feiring.🇧🇻

  11. Gratulerer så mye med dagen 🎂🌺🎉🎉🍾🍾 dere er så fine sammen ❤️

  12. Gratulerer med dagen til Tom Martin! 🤗 Herlig og morsomt innlegg, kokkefrue! ❤️🌺❤️ Sol og glede sendes sørover fra Trondheim 🤗

  13. Gratulerer med dagen🎉🎊høres ut som dere koser dere i hverandres selskap, lenge leve kjærligheten💐

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *