Oppsummering av helga (bloggtreff)

Categories Blogg


En fantastisk helg i Trondheim har det vært. Skikkelig kult og møte flere av de andre bloggerne fra blogg.no

Her er en liten oppsummering av helgen. Først får dere linker til de andre innleggene mine fra bloggtreffet.
Først var det REISEN TIL BARTEBYEN

Så var det LØRDAGSMORGEN I TRONDHEIM

Til slutt var det en bildeserie fra BYVANDRING I TRONDHEIM

I de innleggene over kan du lese litt om helga også da.

Men nå til litt mer oppsummering

Lørdag klokken 12 møttes bloggerne i lobbyen på hotellet. Her har jeg ikke bilder av alle samlet annet en frontbilde dere ser øverst. Der vi alle har dekket oss til, for og ikke bli gjenkjent😂

I hvertfall ble treffet innledet med rap fra noen lekre damer

Etterpå ble det diktlesning. Et nydelig dikt skrevet av broren til Randi (Morsmiddag)

Vil du lese diktet. Kan du gjøre det på Kari sin blogg HER

Etterpå ble det masse prat. Et par videoer med hilsninger fra to som ikke kunne komme.?Bli kjent lek med spørsmål og en annen gavelek. Gøy var det, og vi ble litt mer kjent alle mann. (Damer)

Etter det ble det byvandring. Linken til det ligger jo på toppen i dette innlegget.

Etter byvandring var det litt pause før kveldens middag. Vi er jo ikke unge noen av oss bloggerne som var her. Så litt hvile måtte vi ha.

Klokken 20 var det tid for bloggmiddag på Graffi.

For en god gjeng vi var. Nå var alle varmere i trøya og praten gikk lett. Eller ropene gikk lett. For på Graffi var det så mye bråk fra 200 andre gjester og musikk, at vi måtte rope til hverandre. Lese på munn ble viktig sa Kokkefruen. Der sleit jeg litt, for ser jo ikke så godt. Så ble mye gjetning om hva som ble sagt.

Serveringen gikk litt tregt, men det er forståelig med alle gjestene som var i de 2 etg.

Mat og drikke, og drikke, og drikke…kom til slutt

Nå er ikke jeg den som klager på maten vanligvis. Og skal ikke det nå heller…..men var ganske så smakløst. De hadde faktisk klart å ødelegge en lammeknoke😂Men maten gikk ned den.

Plutselig kom servitøren og tok betalt for maten. Da hun kom til oss, lurte jeg på hvor desserten var. Hun beklaget så mye. Den hadde de glemt. Det var synd, for den hadde jeg gledet meg til.

Det tok 20 minutter å bestille øl til bordet. Siste bestilling fikk jeg når vi skulle gå. Så da måtte jeg bare bøtte innpå.

Vi skulle jo på pub til pub runde. Var innom en plass først. Der var ikke sitteplasser. Så vi endte opp på en pub ikke langt fra hotellet.

Bloggerne hadde falt fra som fluer utover kvelden. Som tidligere skrevet, vi er jo ikke så unge. Og noen måtte tidlig i seng😂

Hverdagsmagi (Hildegun) og jeg hadde det veldig gøy da. Vi lo vel hele kvelden trur jeg

Det ble ikke så sene natta akkurat. Klokken 00.30 var Kokkefruen og jeg tilbake på hotellrommet. Vi har jo en lang reisevei hjem i dag.

Klokken 10 søndagsmorgen kom vi oss til frokost. Matlysten var nok ikke den største i dag

Jeg ble gjenkjent av to vakre damer på nabobordet. Det var litt gøy da.

Det er jo et lite bloggprogram i dag også, men vi når kun det første kafebesøket. Så må vi ta bussen til flyplassen.


Litt ekstra småting
Hotellrommet hadde ikke noe kjølemuligheter, men på badet var det iskaldt. Så på gulvet der hadde vi litt drikke og mat som holdt seg kald. Stooort kjøleskap. Heidi savnet vannkoker og te/kaffe på rommet. Jeg savnet det Nye testamentet. Er det slutt på slikt?

Dobbelsenga  besto av to enkeltsenger…og de gled fra hverandre hele tiden

Når man satt på toalettet, kunne man se seg selv fra tre vinkler. Så mangel på speil var det ikke. Høyre, venstre og rett fram. Og ikke noe vakkert syn å se seg selv på toalettet da😂

Jeg vil takke

Bforb.blogg.no
Dixierose.blogg.no
Frodith.blogg.no
Happy.blogg.no
Hverdagsmagi.blogg.no
Karidansen.blogg.no
Kariengesvik.blogg.no
Lindatetlimo.blogg.no
Morsmiddag.blogg.no
https://monicabarmoblogger.blogspot.com/

For en urolig flott helg. Må selvfølgelig takke kokkefruen også, for at hun ble med🥰Det har vært en skikkelig gøyal helg. Morsomt å bli kjent med mange nye mennesker. Noen flotte bloggere alle sammen❤️

Ser dere ved neste anledning❤️‍🔥

Nå er vi på bussen på vei til flyplassen✈️Hjemme rundt klokken 19 i kveld.

9 kommentarer

9 thoughts on “Oppsummering av helga (bloggtreff)

  1. Hehe…. nesten som å lese Robinson og Fredag, Dagbladets hotell og restaurant anmeldere. De er også veldig kritisk.. Jaja, men ellers så ser og leser jeg litt rundt om at bloggtreffet til Kari var rett og slett suverent arrangert 😉

  2. Kjempekoselige bilder fra helgens treff, og det var virkelig superkoselig å møte deg og din kjære 😊 Moro at dere begge tok turen til Trondheim 😊

    Glimrende arrangert av Kari 😊

    Håper dere kom dere vel hjem igjen.

    Ønsker deg en kjempefin søndagskveld 😊

    Purr, purr og klem fra Toril og kattene

  3. En fantastisk fin helg! Utrolig koselige timer sammen med fine folk. Jeg synes nå du og fruen var skikkelige ungfoler som holdt til 00:30 😁Noen andre måtte jo hjem tidlig å passe “smårotter”… Men det hjalp jo ikke.. Fe var jo forsvunnet ut og rakk å bli kremert før jeg fant dem igjen 😂 Koselig å møte deg og Heidi. Hils så masse 😊

    1. Er fortsatt sliten, så tok på den utekvelden der🤣Kjempegøy da. Hun hilser tilbake her i sofaen. Ligger rett ut😂Takk for en strålende helg

  4. Jeg hadde lyst å spørre deg om du likte maten, men det var umulig pga. støy. Men nå fikk jeg vite:)
    Herlig og ærlig oppsummering. Tusen takk for at du og fruen kom til bloggtreff:) Hyggelig å bli kjent med dere og resten av gjengen:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *