Ringpizza-Ta en ring og la den vandre-

Categories Middag, Oppskrifter, Pizza

Igjen ville jeg prøve meg på en ny type pizza. Samme smaker som en vanlig pizza, bare litt annet utseende. Ser litt fancy ut på bordet når du serverer den. Del opp ringer med herlig pizza og la de vandre rundt til alle. Her har jeg brukt ferdig bunner og pizzasaus.

Til denne pizza trenger du:

  • 2 pizzadeiger
  • Pizzasaus
  • løk
  • kjøttdeig
  • champignon
  • paprika
  • revet topping
  • cheddar
  • mais
  • krydder

Slik gjør du:

Først steker jeg kjøttdeig i olje. Krydrer med paprikakrykker, løkkrydder, salt og pizzakrydder

Så tilsetter jeg grønnsaker. 1 løk, 0.5 paprika, 1 boks mais og 6-7 champignon. Bland godt sammen og sett pannen til side.

Så tar jeg fra pizzadeigene. Den ene legger jeg på et stekebrett

Den andre har jeg på benken. Bruker et pizzahjul og deler den i strimler

Hver strimmel surrer jeg rundt fingrene. Så legger jeg ringene på den andre pizzadeigen. Du får 20 ringer på en pizza. 

I hver ring har jeg pizzasaus. Så litt revet topping.

Så har jeg i litt pizzafyll

Topper det hele med cheddar og pizzakrydder

Stekes på 220 grader i 15-20 minutter

Da er det bare å servere

2 kommentarer

2 thoughts on “Ringpizza-Ta en ring og la den vandre-

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *