Toms matprat er 6 år

Categories Blogg


Tenkt at det allerede har gått 6 år siden jeg startet matsiden min på Facebook. Da var det jo perfekt med slik en nydelig soloppgang i dag🌞

Grunnen til at jeg startet matsiden var at jeg ville ha noe å holde på med. Noen måneder før, hadde jeg solgt en humor-side jeg hadde på Facebook. Den het Lattermuskelen og hadde 33 000 følgere den gang. e-avisa kjøpte siden min for 10 000 kr. Og de driver den fortsatt i dag under samme navn.

Jeg lagde mat til en konfirmasjon i slutten av april 2018. Etter mange år vekke fra arbeidslivet pga rus, sykdom og diverse. Så det var liksom min første kokkeopptreden på mange år. Her kan dere se bilder fra det koldtbordet.

Stilen min har forandret seg mye på disse årene. Kan ikke sammenligne dagens koldtbord, med det for 6 år siden. Uansett var jeg ganske fornøyd i 2018.

Jeg la ut bilder i Mat fra bunnen den gangen. Og fikk stor respons. Så jeg tenkte at det hadde vært gøy med en egen side. Og sånn oppsto Toms matprat.

Den har jo hatt noen forskjellige navn som for eksempel: Mat-Prat, Tom’s Mat-prat, Toms matprat med någet attåt og Tomsmatprat.blogg.no

Nå er det bare Toms matprat. Er kun bloggen som har blogg.no bak.

Facebook-siden har nå nesten 45 000 følgere. Det er jeg utrolig fornøyd med. Så tusen takk for det kjære følgere. Ja, for jeg har verdens beste følgere. Det er jeg sikker på❤️

Nei, det er utrolig gøy og ha noe å holde på med. Er jo liksom en hobby og jobb i ett. Deler oppskrifter, tips, humor, bilder og fra livet mitt og vårt liv generelt.

Dere får jo innblikk i alt vi lager av mat, og det meste vi gjør. Dere er med på turer på vann og land. Og vi syns det er litt gøy å dele med dere også da.

Det har vært mye mindre blogging de siste ukene. Bloggen er nedprioritert fram til alt annet rundt oss roer seg litt. Dere ser i hvert fall på Facebook alt vi driver på med. Ikke alt som trengs skrives om på blogg akkurat.

Hvem hadde trudd for 6 år siden, at vi nå skulle sitte med egen bedrift. Vi har Catering, nettbutikk, fysisk butikk og snart komme ut med med kokebok nummer 2. Det er egentlig litt sykt å tenke på hvor mye som har skjedd. Ja, gift har man også blitt. Må for all del ikke glemme det❤️Livet er faktisk herlig! Kontrastene er store fra hvordan livet var for kun noen år siden.

Lag dere en fantastisk dag. Her i Lunde er det vårmønstring. Så i dag blir det fullt av folk i gatene. Satser på at mange stikker innom butikken vår og sier hei😎Kokkefruen og jeg er på plass vi☺️

Så roper vi 6 ganger hurra for Facebook-siden Toms matprat

Gratulerer med dagen🎂🍰

11 kommentarer

11 thoughts on “Toms matprat er 6 år

  1. Gratulerer!! Tenk om du hadde visst den dagen med det koldtbordet hvordan alt ville bli 🙂 Du har jammen stått på og fått en fin livsstil. Jobb og hobby i ett, det blir en livsstil, ikke sant 🙂 Og noe du ser ut til å kose deg max med 🙂

  2. Gratulerer med dagen Tom. Det du har fått til er helt fantastisk, og bare å bøye seg i hatten for. Gratulerer selvfølgelig til kokkefrua også.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *