Veldig fornøyd med boksalget

Categories Blogg

Reklame | Egen reklame bok


Da har jeg hatt forhåndssalg av min kokebok i 2 døgn. Og det har jo gått veldig bra🥳Bare etter noen timer, måtte opplag 2 bestilles. Og i går ettermiddag var opplag 1 utsolgt.

1 opplag var jo ikke så stort da, det var for å få inn penger til å trykke opp et par tusen til. Bare det koster ca. 142 000.

Siden mange av dere har hjulpet til på dette prosjektet, så gir jeg dere prisene på hva dette koster. Designe og det som hørte til der + trykk av 2500 bøker kommer på ca. 257 000,-

Så har vi nettbutikk, programvarer, pakkeesker, printere etc etc i tillegg. Så da runder nok dette prosjektet 300 000,-

Så her må det selges litt bøker. Med det jeg hadde selv, deres hjelp, pluss boksalget så langt, så har jeg pengene til det. Så ingen fare.

Nå er vi kommet så pass godt i gang, at bøkene som blir solgt framover nå, vil gå til neste bokprosjekt. Jeg har trua på at det skal gå bra😊

Har du ikke fått bestilt bok enda, kan du gjøre det på Tomsmatprat.no

Så der har dere en liten oversikt så langt. Og tusen takk til alle dere som har bestilt boka mi. Dette er jo utrolig gøy❤️

Trenger også fortsatt MASSE hjelp til nominering til Wixen awards, så gå inn på Vixen.no

Det som skal fylles ut der, ser du på bilde under her

13 kommentarer

13 thoughts on “Veldig fornøyd med boksalget

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *