En liten dessert måtte til

Categories Oppskrifter

Halloween dessert 

Måtte jo lage noe gøy, rart og kvalmende til dessert på halloween. Men var nok best å vente et par timer etter middagen før vi startet på disse.

Jeg har kun brukt gelé og bær i bunn. Så panna cotta farget svart som neste lag. Her hadde jeg også litt sjokolade, bær og kjeks i.

Brukte så 1-2-3 sjokoladekake som jeg smuldret på toppen som jord. Og litt Halloween pynt. Det skulle egentlig være slike gummi mark på toppen. Etter å ha lett i alle butikker her borte på lørdag, måtte jeg gi opp den ideen.

Alt jeg har brukt her er slike ferdigprodukter. Bare for å gjøre det enklere. Hadde vel nok på gjøremålslista fra før om jeg ikke skulle bruke flere timer på dette også. Desserten ble servert med vaniljesaus for de som ønsket det.

Under her er en bildesamling fra hele prosessen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *