Halloween frokost omelettmuffins

Categories Oppskrifter

Omelettmuffins med farger og Halloween muffinsformer hører jo med på Halloween. 

Dette kan du jo selvfølgelig lage hele året. Bruke muffinsbrett eller former etter eget valg. Og ikke farge osten. Da er det bare en vanlig omelettmuffins.

Her har jeg puttet muffinsformer i et muffinsbrett. Bare for å gjøre kantene litt mer stødig. Vanligvis bruker jeg bare brettet, men hadde jo kjøpt papirformer til i dag.

Først farget jeg litt revet ost grønn. Hadde litt av osten i bunnen av formen, sammen med løk, champignon og vårløk.

Så vispet jeg sammen noen egg, litt vann og vegeta. Hadde i litt gressløk og vårløk.

Eggerøren hadde jeg så i formene. Ca.halvfull.

Så puttet jeg nedi en skive spekeskinke.

Så fylte jeg på med revet grønn ost på toppen.

Stekes i ovn i ca.10 minutter på 200 grader.

Så er det bare å legge de på et serveringsfat. Eventuelt ha over litt grønt som pynt.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *