I salg nå

Categories Blogg

Reklame | Egen reklame kokebok


Om ca. 2 uker får jeg ferdigtrykte bøker levert hjem🥳Nettbutikken er oppe og går, så nå kan alle som vil bestille boken på forhånd. Det får du gjort her👇🏼

Den viktigste ingrediensen er kjærlighet

Dette er 200 sider med 92 spennende oppskrifter + litt tips

30 juni startet jeg på denne kokeboken, og endelig har jeg den snart i hånda. Det har vært en utrolig læringsprosess. Både bok og start av nettbutikk har jeg lært veldig mye av. Da blir det i hvert fall mindre jobb ved neste bok som skal komme ut før sommeren 2024. Det blir en ren bakebok. Så derfor har jeg ikke med noen bakeoppskrifter i denne første boken.

Tusen takk til alle dere som har støttet meg underveis i dette prosjektet. Uten dere hadde det aldri blitt noe bok.

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

14 kommentarer

14 thoughts on “I salg nå

  1. Jeg bestilte (og betalte) boken 26 oktober, har mottatt bestillingsbekreftelse på e-post. Når kan jeg forvente at boken blir sendt til meg?

    1. Hei😊
      2.opplag kommer fra trykkeriet til uka. Da sender vi ut i farta vi klarer å pakke i😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *