Jeg hadde et mål med boksalget

Categories Blogg

Reklame | Egenreklame-kokebok


Da jeg satte i gang med denne kokeboken, hadde jeg som mål å selge minst 1000 bøker. For da var jeg nesten i mål til å finansiere neste bok.

Nå har jeg passert det målet med 53 bøker. I skrivende stund er det bestilt 1053 bøker.

Vi har sendt ut nesten 250 bøker etter 2 dager. Siden det kun er Kokkefruen og jeg, så syns jeg det er en bra start. Jeg signerer bøker, skriver ut pakkelapper og fraktlapper. Så pakker Heidi bøker. Og der er hun blitt en reser! Hun pakker fortere enn jeg skriver. Så jeg må begynne en stund før henne. Hun tar meg fort igjen😂

Det var i hvert fall utrolig deilig å nå målet jeg hadde satt meg. For da slipper jeg og måtte spare opp penger til bakeboken neste år. Det er en bekymring mindre🥰

Selger nok sikkert noen bøker til også, regner jeg med, eller jeg håper i hvert fall.

Det var så utrolig stort å se og bla i boken da den kom. Og tenk, her sitter jeg å signerer min egen kokebok. Det er ganske utrolig! Det er virkelig en drøm som har blitt oppfylt.

Så tusen takk til alle dere som har vært med på denne reisen. Hadde ikke klart det uten dere❤️

Boken får du kjøpt her: http://www.tomsmatprat.no

31 kommentarer

31 thoughts on “Jeg hadde et mål med boksalget

  1. dette har du jobbet for og er så fortjent,gleder meg til å få bøkene😄, du selger nok det dobbelte før jul tenker jeg 😉

  2. Gratulerer Tom!!!! Dette er fasan meg så stort. Respekt, beundring og hauger med gratulasjoner. Tenk hva som bor i deg! Alt hva du klarer. Tar av meg hatten😊

  3. Juhu, hurra og gratulerer i bøtter og spann! 😀 Synes nesten jeg kan ta og føle på sitringen og spenningen helt opp til Trondheim, hvor jeg mer eller mindre geleided deg opp til slottsbalkongen! 😉

  4. Hei Tom! Jeg har sendt inn bestilling på boka de to ganger. Får takk for bestilling og et referansenr. Beløpet blir stående som reservert noen dager og blir så borte. Ikke trukket fra konto. Hva skjer?

  5. Store gratulasjoner og lykke til med bakeboka🥳🥰
    Jeg gleder meg til å lese den første boken. stor eloge til dere begge to💞

  6. Herregud, det er jo helt rått, da!! – Og den er jo nettopp utkommet, – og det på det mest ideelle tidspunkt! Her er det jo bare å annonsere regelmessig, -direkte eller inndirekte, så vil den jo garantert selge som ‘hakka møkk’ i forbindelse med julen 😀

  7. gratulerer Tom med vel gjennomført, der ser du hvor populær du er i med kokkefruen og deg dere gjør en durabelig bra innsats❤️💙 lykke til videre med neste bok👍😃

  8. Gratulerer så mye med boka du nå har fått til og lykke til med bakeboka som du planlegger. Sikker kjøper her 🥰 Du og fruen har jobbet hardt for dette, så alt dette er deg og kokkefruen vel fortjent ❤️ Masse lykke til videre ❤️

  9. Dette er dere vell fortjent, GRATULERER så mye ,og lykke til videre med boksalget,

  10. Gratulerer masse, jeg har bestilt bøker 3 ganger og gleder meg til de kommer. Det blir julegaver til barn og barnebarn. Selvfølgelig skal jeg ha en selv også.

  11. Var så glad at bøkene kom før minstemann drar tilbake til Seattle. Det hadde kosta meg altfor mye i porto å sende de over . Dere har vært gørrflinke. Tusen takk, veldig fine julegaver

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *