Du får kjøpt disse laksepåleggene som Mills har kommet med, men de kan virkelig ikke måle seg med denne. 

Hemmeligheten her er at du skal kjenne hva du spiser, så grove laksebiter er litt viktig. Det mangler Mills sine pålegg. Pluss at de er DYRE!

Her bruker jeg Kremgo i forskjellige smaker. Har brukt å rullere litt etter hva de har i butikken. Disse var nå på 10 kr marked. Pepperrot er også veldig godt i denne. Men ikke brukt det denne gangen.

La kremosten bli litt myk på benken før du starter. Gjør det litt lettere å blande. Ha Kremgo i en bolle.

Tilsett litt sitronsaft, men kan sløyfes. Kremgo har masse smak når du bruker disse med krydder. Jeg har også brukt litt vegeta krydder her, men du kan bruke salt og pepper. Smak det til slik du liker den.

Klipp oppi litt frisk gressløk. Kan bruke vårløk også.

Del opp røkelaks i grove biter. Ha også dette i kremosten.

Så blander du alt bare godt sammen.

Da er det klart til å nytes!

Dette er også noe jeg har servert på tapasbord. Med da legger du de ferdig på skjeer som du pynter litt med gressløk.

Her er to eksempler som jeg har laget før.

3 kommentarer

3 thoughts on “Nydelig laksepålegg

  1. jeg lagde denne med Philadelphia løk og hvitløk. Det ble nydelig, og beboerne ved helsebygget nøt litt annerledes frokost.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *