Ungene til kokken ville ha Toro gryterett😱

Categories Oppskrifter

Rart det der med ungdom altså. De syns faktisk Toro gryterett, hamburger, taco, pizza er mye bedre en tradisjonell husmannskost laget fra bunnen. De er kresen til alt nytt jeg lager. Jeg har jo fortalt dere før når jeg lagde meksikansk gryterett fra bunn, nei Toro sin var bedre😱Det er takka man får🤣

Jeg har vel mer eller mindre sluttet og spørre hva de ønsker til middag. For den ønskelista deres er ikke lang, eller spennende.

  • Toro gryterett
  • Tortelloni
  • Risengrynsgrøt
  • Pannekaker
  • Taco
  • Pizza
  • Hamburger
  • Lasagne

Det er liksom det eneste de har lyst på. Hva har skjedd med verden🤔

I dag var jeg jo dum og spurte, og det ble selvfølgelig gryterett. Blandet Amerikansk og Meksikansk. Så da ble det vel det da, men kan ikke lage posemat uten en vri. Er jo ikke etende slik den er. Uansett var det ingen som klagde, og de heiv det i seg.

Brukte kun en svinekjøttdeig til 2 poser. Trakk fra 4 dl vann på oppskriften.

I gryteretten tilsatte jeg vegeta, urtesalt og røkt paprikakrydder.

I kjøttdeigen tilsatte jeg en boks mais, en halv løk, en halv paprika og 8 champignon.

Kjøttblandingen tilsetter jeg helt på slutten.

Gryteretten serverer jeg med tortilla chips, salat og rømme

2 kommentarer

2 thoughts on “Ungene til kokken ville ha Toro gryterett😱

  1. Det er utrolig digg å putte en neve revet ost oppi sammen med chili 🥳🥳 det gjør vi alltid her 😄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *