Da starter vi på kokebok nummer ✌🏻

Categories Blogg

Reklame | Egenreklame kokebok

I dag starter planlegging av bok nummer 2. Vi må sette opp en liste i dag, over hva vi skal bake og lage de neste ukene. For må ha en del nye oppskrifter i tillegg til oppskrifter jeg allerede har. Så om du har noen ønsker til bakst, må du komme med de nå.

Bakeboken skal hete «Deig og Meg» I den skal det kun være baking. Altså gjærbakst, kaker og godterier. Etter planen skal den ha rundt 100 oppskrifter. (200 sider) Og den skal være ferdig i løpet av våren.

Nå lærte vi veldig mye da vi lagde bok nummer 1. Så har trua på at denne blir litt enklere å lage, men skjer jo alltid ett eller annet. Så man vet jo ikke på forhånd.

Det er jo mye annet som skjer de neste ukene også. Så må bruke den tiden jeg har utenom. Alle nye bakeoppskrifter vi lager nå, kommer ikke på bloggen. Så dere vil ikke få se mange bakeoppskrifter framover. Sånn må det bare være. Pose og sekk og det der…

Jeg må også prøve å få lagd flere glutenfrie bakeoppskrifter. Jeg har jo noen allerede, men ikke nok.

Laktosefri oppskrifter må de som trenger det, styre selv. De vet nok godt selv hva de må bytte ut i oppskrifter. Dette skal ikke være en allergikokebok, der jeg vil gjøre alle fornøyd.

Samme med de som ofte mener jeg bruker for mye sukker. Her må dere velge mengde og erstatninger selv.

Så nå blir det noen hektiske og spennende uker framover, men gøy er det. Utrolig flott at første bok solgte så pass bra, at man har muligheten til å lage flere bøker.

Så da ønsker jeg dere en strålende mandag🥰

Gikk du glipp av bok nummer 1? Da kan du bestille den HER

5 kommentarer

5 thoughts on “Da starter vi på kokebok nummer ✌🏻

  1. Oppskrift på Smørloff, Gulrotbrød og slike kaker med filodeig eller slikt er fint å få med 👍🤗

  2. Glutenfri focaccia hadde vært kjent. Elsker det med tørka tomater og oliven, men tåler ikke mel. ynder en gang i blant, men det straffer seg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *