En hektisk uke i vente

Categories Blogg

Denne uken kommer 2.opplag fra trykkeriet. Og i dag starter klargjøring av pakkeavdelingen.

Vi lærte jo en god del etter 1.opplag, så nå gjør vi litt forandringer. Vi bygger opp høyere arbeidsbenker. Vi drar til Biltema og investerer i lagerhyller. Bedre tusjer å signere med for meg. I skrivende stund har jeg 1028 bøker som skal signeres. Det er mange hilsninger og navnet mitt det.
Vi lærte også litt om hvordan man printer ut pakkelapper og fraktlapper fortere.

Så nå skal vi ha et bedre system. Plass til så mange bøker, har jeg funnet løsningen på. Så nå blir det forandringer i pakkeavdeling.

Svigermor skal hjelpe til med pakking, og satser på at ungdommen kan hjelpe litt til også.

Nå er det så mye snø, sørpe og søle. At en lastebil vil ødelegge både vei og hage her. Så bøker må av nede på låven, under tak. Ja, for det regner og regner her. Noe det skal gjøre hele uken.

Så får vi laste 2000 bøker i bilen, og kjøre de opp til kjelleren. Etter mine beregninger, så blir det 8 turer. Det er 1880 kg i bare bøker, pluss vekt på esker. Hver eske inneholder 14 bøker, så det blir litt bæring. Eller god trening som det heter😂

Det er nå 11 grader i pakkeavdelingen, strømprisene er høy. Så må nok fyre opp i peisen nede for å få opp varmen. Kan ikke blakke oss på å bruke strøm til oppvarming.

Hvilken dag bøkene kommer denne uken er også litt usikkert. De har sagt 9/10 november, men sist kom de noen dager før. Så blir jo bare å vente og se da. Kommer de sent på torsdag eller på fredagen, vil jo ingen bøker bli sendt før neste mandag. Ja, er jo posten vi snakker om her.
Så det får vi ta som det kommer. Viktigst er at vi klargjør kjelleren for lettes mulig arbeid for oss. Er jo veldig gøy dette da😊

Et 3.opplag er også bestilt, og det kommer i starten av desember (5.desember) heldigvis i god tid før jul det også.

Så da ønsker jeg dere alle en riktig fin uke🥰

2 kommentarer

2 thoughts on “En hektisk uke i vente

  1. Den boka di ønsker jeg meg til jul . Kanskje må jeg bestille den selv . Hvordan gjør jeg det ?
    Du er fantastisk forresten som står frem som du gjør !
    Og for noen oppskrifter du legger ut ☺️ Du redder hva jeg skal ha til middag stadig vekk 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *