Endelig på blogg.no

Categories Blogg

Da var jeg endelig kommet meg til blogg.no

Har vært en lang reise. Jeg opprettet blogg hos miniblogg.no for rundt 14 mnd siden. Jeg hadde jo et opphold noen mnd i fjor da jeg prøvde meg litt en annen plass. Målet har uansett hele tiden vært å komme inn på Norges største bloggportal blogg.no

Og nå er jeg jaggu her folkens. 

Nå skal jeg konkurrere om lesertall med blogger som Kokkejævel, Mat fra bunnen, Mamma på hjul, Spis og spar og mange mange andre.

Og jeg har aldri vært redd for litt konkurranse. Så mitt neste mål er å komme opp på topp 3 av blogglisten og holde meg der. Hvor lang tid det tar lar seg ikke vite, men jeg skal ihvertfall gjøre mitt.

Bloggen vil fortsatt handle om mat, livet, tips/triks og selvfølgelig litt humor. For hva er vel livet uten humor, og en blanding av mat og humor skaper en bedre fordøyelse…eller noe!

Uansett vil jeg takke dere lesere som har vært med meg så langt. Uten dere hadde jeg ikke hatt noen lesertall.

Så nå setter jeg inn et lite gir til, og sammen med dere skal vi klatre opp på listene. Toms matprat er jo ingenting uten dere, så derfor er det vi! 

Jeg har også rigget opp ekstra lys og kamera for å gi dere penere matbilder. Forskjellen fra telefonkamera til skikkelig kamera er ganske stor. Jeg bruker det jo innimellom, men har vært litt tungvint. Nå ordner jeg meg eget kontor der alt står rigget klart opp, da er det bare å plugge i en ledning og vips er bildene klare.

Har også bestilt nye lekre middagstallerken slik at bilder hever seg ennå et hakk. Så dette blir litt gøy. Er glad jeg har dere med meg på denne reisen.

Så da er det vel bare å sette igang.

Velkommen til Toms matprat på blogg.no

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *