Et lite tapasbord

Categories Bilder, Tapas

Jeg hadde et lite selskap til en 70 årsdag. Og de ønsket tapas, men de ville også ha litt spekemat. Og Tom Martin fikser vet dere. Så her har jeg samlet noen bilder fra produksjonen. Min høyre hånd var selvfølgelig samboer. Selve bordet med alt samlet får dere ikke bilder av, for da var ikke jeg til stede, det ordnet de selv.

Jeg skriver over hver rett hva det er, så kommer bildene under.

Asparges med spekeskinke og parmesan. 

Saltstekte poteter

Roastbiff snacks

Røketlakse snacks

Melon og feta

Wraps

Salat og tilbehør

Spekefat

Chilimarinert scampi

Prinsesse gullhår til barn

Salsamarinert kyllingklubber

Så dette var det de fikk servert i 70 årsdagen. Satser på at de ble fornøyd.

6 kommentarer

6 thoughts on “Et lite tapasbord

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *