Koldtbord mai 2018

Categories Bilder, Blogg

Kom over disse bildene nå. Det er fra et koldtbord i mai 2018 som jeg lagde. Den gangen var det lenge siden jeg hadde lagd koldtbord og var veldig ute av trening. Slike koldtbord lagde vi på slutten av 90-tallet og er ganske så utdatert i dag.

Selv om jeg sikkert var fornøyd med dette for 4 år siden, hadde jeg vært litt flau om jeg hadde servert dette i dag.

Utviklingen jeg har hatt på koldtbord disse årene er ganske så stor når man ser på disse bildene.

Greit at det er vikingskip siden konfirmasjonen var på sjømannsforeningen i Brevik. Men selve opplegging av mat, pynt, utvalg av pålegg etc er ikke mye å skryte av.

Disse bildene er også de første jeg la på Toms matprat siden. 4. Mai er siden 4 år gammel, og det hele startet med disse bildene.

Uansett er det litt gøy å se forandringer på disse årene.

Nå er det straks mai igjen og tid for nye koldtbord. Starter neste helg med min egen sønn som skal konfirmeres. Og han har faktisk samme navn som konfirmanten jeg lagde dette koldtbordet til for 4 år siden.

Ville bare vise dere disse minnene fra facebook. Ha en riktig så fin dag.

2 kommentarer

2 thoughts on “Koldtbord mai 2018

  1. Synes det ser flott ut jeg 👍🙂 men man forandrer smak og utvikler seg over tid, sånn er det bare. Syns du skal være stolt av deg selv 🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *