Planer for nettbutikken

Categories Blogg

Reklame | Egen nettbutikk


Som de fleste av dere vet, så har jeg åpnet nettbutikk. Dette for å gjøre boksalget mitt lettere. Så per nå er det kun boken min jeg selger på http://www.tomsmatprat.no

Jeg kan jo ikke ha en nettbutikk med kun ett produkt. Ja, det kommer jo flere bøker der etter hvert også. Jeg gir meg ikke med bare en bok.

Men jeg vil også tilby litt annet. Det er ikke snakk om tusen produkter som enkelte andre nettbutikker. Jeg vil bare ha et lite utvalg. Kanskje på sikt kan vi utvide, men da må vi også finne større lokale.

Nå finner dere jo også noen oppskrifter inne i nettbutikken. Dette skal også utvides litt på sikt. Og det vil komme for eksempel ukesmenyer.

De første planene for nettbutikken er allerede i gang. Så får vi se om det går i orden🤞🏻

Jeg vil starte med salg av krydder. Litt krydder i hverdagen er viktig❤️Krydder du ikke får tak i på dagligvarebutikker.

Jeg vil også ha litt reklamemateriell og noen bruksprodukter med mitt navn på. Som for eksempel handlenett, div. kopper, skjærefjøler etc. Toms matprat skal jo bli en merkevare.

Så dette er de første planene vi har, og som vi prøver å få på plass i nærmeste framtid. Har allerede et møte i morgen. Og venter svar angående litt andre ting i morgen også.

Så dette blir jo litt spennende da😊Det blir jo veldig travelt med boksalget framover nå, men kan jobbe litt med andre ting også innimellom.

10 kommentarer

10 thoughts on “Planer for nettbutikken

  1. Jeg holder pusten så lenge, veldig spennende! ❤️❤️Jeg vil ha en fjøl merket LØK, om du kan fikse det i nettbutikken! 😂😉 (roter så fælt med disse fjølene mine)

  2. Tøft gjort. Ønsker dere lykke til☘️ med jobben som ligger foran dere, og ser frem til å fortsatt følge siden og nettbutikken 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *