Toms matprat merch

Categories Blogg

Jeg har begynt å få inn litt produkter med Toms matprat logoen på. Det er jo litt gøy da. Slike produkter koster ganske mye å få lagd. Så derfor starter jeg i det små. Under her ser dere bilder av de produkter som kommer eller er kommet nå. Jeg kan for eksempel ikke starte med kopper i alle mulige farger, eller forkler i flere farger. Det vil komme etter hvert. Først må jeg se an interessen. 

På nyåret vil jeg utvide litt med flere produkter. Det vil komme større og skikkelige gode skjærefjøler. Pluss litt annet som jeg ikke vil nevne nå.

Alle produkter vil jeg selge i nettbutikken etter hvert.

Nå skal Toms matprat bli et merkenavn😂Så litt reklameartikler er bra. Så jeg syns dette er litt spennende. I hvert fall veldig uvant å se logoen på produkter. I dag til morgenen måtte jeg ha på meg forkle, å vise til Heidi på soverommet. De kom tidlig med posten i dag.
Jeg syns de ble kjempefine☺️

6 kommentarer

6 thoughts on “Toms matprat merch

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *